Hallo, zal me even voorstellen, ik ben Karin 23 jaar, en heb vorige week ondekt dat ik zwanger ben, dit is mijn 6e week, en heb al een flinke buik. ben vandaag bij de huisarts geweest, ze zei dat dat wel kon, sommige vrouwe worden sneller dikker. wie heeft dit nog meer voor de gene die nog meer zwanger zijn GEFELICITEERD!
hoi gefeliciteerd! ik ben ook altijd al heel snel dikker aan het worden hoor pas al niet meer in mijn broek. hahaha maarja dat wil nix zeggen hoor de ene is heel snel met een buikje en de ander is met 4 a 5 maanden nog plat. liefs malika
mijn vorige zwangerschap groeide ik ok heel snel. met 6 week kon ik mijn eigen broeken niet meer aan! kreeg ze echt niet meer dicht! heb het idee dat ze nu ook alweer strakker gaan zitten maar dat komt denk ik meer omdat mijn buik zo opgezet voelt.. net als je ongesteld gaat worden. mijn buikje kan nu toch nog niet echt al groeien?
Monique en Karin, het kan zijn dat je darmen wat van streek zijn en je hierdoor een al zwangere buik lijkt te hebben. Dat is namelijk veel voorkomend. Je lichaam is ook met zoveel dingen bezig nu, en je baarmoeder gaat nu vechten voor een mooi plekkie! Dat kan je darmen wat van streek brengen! Geen zorgen. Van harte met jullie zwangerschappen en probeer lekker te genieten!