Kijkoperatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door jolie, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Van de week weer naar het ziekenhuis geweest en nu moet ik 1 maart weer terug naar het ziekenhuis voor een kijkoperatie.
    Ik word er echt moedeloos van, alle testen waren positief om zwanger te kunnen worden, maar het wil maar niet lukken. Ik denk ook niet dat ze een afwijking zullen zien met de operatie. Dus ik ben wel benieuwd wat dan de volgende stappen zullen zijn, iemand een idee?
    De hoop is in ieder geval op hier in huis dat het spontaan zal gebeuren, al die maanden heb ik me goed gehouden maar dit lijkt wel een NEVER ENDING STORY al die ziekenhuizen bezoeken. Zijn er misschien meer meiden die dit hebben meegemaakt dat alles positief was en dat ze met andere behandelingen zwanger werden? :(

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

He meis,

In Elmo is niet gesneden...maar wil je super veel succes en geluk wensen meid!
    Niet eerlijk he! We zijn er om ff lekker tegen aan te schoppen hoor, doen dus ;)
    Knuf

Elmo

3. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ik weet hoe dat voelt..
    Maar je moet de moed niet opgeven, het is voor een goed doel..
    1 maart is nog redelijk dichtbij en misschien hoor je dan wel meer..
    Zit je echt al in de mmm of kijken ze nu alleen maar hoe het kan dat je nog niet zwanger bent?

Ik moet ook een kijkoperatie ondergaan. (leo) maar ze willen me nog niet op de wachtlijst zetten.. Ze willen het eerst overleggen met elkaar terwijl mijn eigen gyno mij heeft doorverwezen... als het goed is wordt ik dan pas eind mei begin juni geopereerd..

Succes!

4. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    @ Elmo, lief van je bericht. Ik zal niet schoppen maar ik ben wel blij dat ik hier me hart kan luchten.

@ Joyce, ja ik zit al een tijdje in de MMM. En ook raar voor jou dat eerst de andere moeten overleggen. Me eigen gyna heeft me doorgestuurd en ik kon gelijk een afspraak maken. Zit jij ook al in de MMM?

5. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ja ik zit nu al 9 maanden in de MMM.. Ben ook nog geen stap verder..
    Maar we houden de hoop erin, zodra mij dit verloren gaat, stoppen we er ook gelijk mee...

6. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Balen meid, heel erg veel succes ik duim voor jullie !

7. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Houd moed! Elmo heeft gelijk er mag geschopt worden! De situatie is niet leuk, maar probeer positief te blijven. Sterkte met je kijkoperatie! Liefs Ester

8. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    @ Joyce, ik hoop voor je dat je snel zwanger ben voordat je de moed opgeeft.

@ Bibu en Stienke dank jullie wel dat je me een hart onder me riem hebben gestoken.

9. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    :D Graag gedaan meid! Het is niet makkelijk maar wel goed te weten dat je er echt niet alleen voor staat. Ieder heeft z'n eigen proces of ik noem ze soms ook wel levenslessen, je moet het zelf doen, maar het is goed om daarover met anderen van gedachte te wisselen. Wij zijn zelf nog maar net in het ICSI traject gestapt en wachten op de uitslag van het eerste zaadonderzoek. In Assen hebben we eerst 2x zo'n onderzoek gehad, en nu bij de Isala kliniek in Zwolle weer. De 21 ste uitslag en intake voor ICSI dus voor ons is 't ook even vreselijk spannend nu. :) Fijne dag. Liefs Ester

10. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Jolie,

Ik heb ook een kijkoperatie gehad voor wij met behandelingen begonnen. Binnen een dag was ik weer thuis, en het allemaal heel erg meegevallen. Kijk een operatie is nooit leuk, maar soms wel noodzakelijk. Ikzelf bleek vol met verklevingen te zitten en wat cystes. Dit is allemaal weggehaald en hierna zijn we met ivf begonnen.

Heel veel succes iniedergeval en hou ons op de hoogte.

Groetjes,
    Elvira

11. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Dank je wel Elvira, nu weet ik misschien waar het aan lig en wat er daarna gaat gebeuren. Ik had niet gevraagd aan me gyna wat ze gingen opzoeken bij mij binnen wat de oorzaak kon zijn. Ik hoop echt dat ik geen verklevingen heb, en gewoon krijg te horen dat ik nog spontaan zwanger kan worden. Maar ja we moeten maar weer afwachtten.

En Stienke ik hoop dat de uitslag bij jullie positief is.
    Waren de andere uitslagen niet zo best, dat jullie nu weer een onderzoek moeten doen?

Groetjes Jolie

12. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Vraagje voor iedereen die ook een kijkoperatie heeft gehad:

Ik ben nu op de wachtlijst gezet voor een leo behandeling.
    Mijn man nam toen de telefoon aan en er werd bij gezegt dat een of ander instituut contact met mij gaat opnemen omdat ik voorafgaande nog een cyclys moet hebben... Provera dus..
    Hebben jullie dit ook gemoeten?

13. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik wil je alvast sterkte wensen voor morgen met de kijkoperatie.

Liefs Mirre

14. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Dank je wel Mirre, alleen ik was vandaag voor jan- l*l geweest, Volgende week maandag wordt ik geopereerd. Dus ja weer even wachtten.
    Groetjes Jolie

15. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Veel sterkte dan maandag meis! ;) En moed houden he! ;)
    Liefs Marjo

16. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Dank je wel Marjo, wordt wel moeilijk maar we mogen niet opgeven.

Deel Deze Pagina