Hallo Hier jaja weer Ben dus eind maart gestopt met de pil en nu nog steeds niet ongi ben nu bijna twee weken overtijd. Heb vandaag een etst gedaan was negatief (jammer genoeg) maar waar ik mee zit is dat ik nog steeds niet ongi ben. Wel heb ik een aantal klachten die ik normaal als ik ongi moet worden niet heb. Moet namelijk heel veel plassen pijn in mijn borsten en steken in mijn lies heb savonds wat afscheiding rossig gekleurd en dat heb ik nu twee avonden achter elkaar maar een paar spatjes komt dit iemand bekent voor? Heb nu in totaal 2 testen gedaan en allebei negatief! Is het verstandig om een afspraak bij de dokter te maken of moet ik maar afwachten wanneer ik ong wordt dit is mijn eerste keer en weet niet precies wat ik er mee moet? Kan iemand mij misschien wat antwoorden geven zou ik heel blij mee zijn Alvast bedankt Liefs jaja
hey. maak je niet druk toen ik stopte met de pil was ik 8 weken niet ongi dat schijnt erbij te horen bij sommige vrouwen.. je lichaam is aan het ontpillen.. hopelijk ben je snel ongi zodat het echt kan beginnen
dat is het eerste jaar na het stoppen met de pil zeker erg onregelmatig. (ontpillen) kijk het even een half jaar tot 3 kwart jaar aan en als het dan nog niet regelmatig is kun je verdere stappen onder nemen. succes