Lieve allemaal, ik ben nog in shock..! Gisteren na het eten werd ik ziek, vannacht heb ik me ook beroerd gevoeld. Vanochtend de allerlaatste zw test gepakt die ik nog in huis had... En wat denk je? Meteen verscheen er een streepje! Ik kan het nog niet geloven..! En dan denk ik: is het streepje wel goed genoeg? Het is een Action test...Als het maar geen foute is...maar ik denk het niet gezien de dikte van het streepje...Spannend, blij, verrast!!!!
Ziet er toch naar uit dat je zwanger bent! Proficiat! Anders nog een testje doen of bloed laten trekken bij de HA, dan is er geen twijfel.
Oh wat super, gefeliciteerd!! Heb je het verder nergens aan gemerkt? Of ben je na 15 rondes door de war geraakt..?
Viel eigenlijk wel mee...hele subtiele prikjes in mijn buik/liezen en in mijn borsten maar verder echt niets. De argwaan werd gewekt toen ik dinsdag na het eten meteen over moest geven en die nacht niet lekker was...Mijn vriend zei: je bent gewoon zwanger! Maar ik kon dat niet geloven. Toch maar een test gedaan 's ochtends en meteen een streepje!!