Ha meiden! Ik heb ik een steeds langer wordende cyclus, zie onderschrift. Nu heb ik ovulatietesten gedaan en heb deze maand geen piek geconstateerd, geen knaller gezien. Wel ben ik vandaag 1 dag "overtijd" nog niet eerder zo lang niet ongesteld geworden, dag 41 vandaag... Wie was er zwanger maar had ook geen knallende ovulatietest? Ik ga denk ik ergens eind vd week testen. Ik heb geen symptomen alleen iets veranderde borsten denk ik? Rond 3/12 ziekjes/ koorts gehad en verder niets geks. Spannend dus, mijn man denk dat ik zwanger ben..een week geleden zei hij dit..Normaal is hij juist heel nuchter... Wie weet.
Nou, ik had als ik jou was vandaag al getest. Toen ik zwanger bleek had ik ineens grotere borsten en opgezette tepelhof. En pijnlijk dat ze waren.
Ik zou ook vandaag gewoon een testje doen voor de zekerheid. Als je echt al overtijd bent, dan zal dat ook wel tekenen met 'niet-ochtendurine' hoor denk ik Veel succes!
Xmoonlight: ik heb (schaam schaam) 33ovulatietsten gedaan...vanaf dag 8 begonnen....tot dag 37.. Ik denk dat ik dan wel vanavond of morgen test! even met ML overleggen.. Ik heb inderdaad voor.mijn idee een wat puntigere tepels..maar misschien verbeeld ik me dit. Anders inderdaad.nog een langere cyclus maar zonder eisprong.dan?Ik laat het zeker weten! ..
Oh niks om te schamen hoor!! 😃 ik heb ook lange cyclussen en heel wat testen versleten Misschien de volgende ronde toch gaan tempen?
Gisteravond getest , Maar helaas..witter dan wit! Wel even verdrietig geweest en een dikke knuffel van mijn man gehad Nu afwachten wanneer ik ongesteld wordt en maar door met gezellig maken om de dag!
Hal Lolababy, Ik was al minimaal 1 of meer dagen "overtijd' dachten we. Langste cylcys 40dg, nu dag 42.. Dan kan het toch wel met 3,5u niets drinken vooraf?
Even een update : Nu op dag 46 en nog geen tekenen van een naderende menstruatie en ook niet van een zwangerschap. Theoretisch gezien kan het wel zijn dat ik alsnog zwanger ben en een hele late eisprong heb gehad..maar veel hoop daarop heb ik niet. Ik wil woensdag nog een keer testen en anders een tijdje afwachten?Of naar de huisarts? Wanneer zou dit logisch zijn?