Hallo meiden Even voorstellen..ik ben Liseth, ben mama van 2 meiden.. julia van 7 en noa van 5 en getrouwd met een geweldige vent. en nu .... NU BEN IK ZWANGER!!!!!!!!!!! HIIIIIHAAAAAAAAA Na 8 (echt waar) testen gedaan te hebben mag ik dan wel zeggen dat ik hardstikke hardstikke hardstikke zwanger ben. Net als jullie dus!!!! Geweldig he!!!!!!!!!!
nou zeg!!! geweldig!!! van harte gefeliciteerd!! haha jij wilde echt zeker zijn van de zaak met die 8 testen.. het gaat erom dat die dingen positief worden, en dat was bij jou!! Ik wens je een fijne zwangerschap toe!! Veel liefs Debby xxx
Hallo meiden, Wat vond ik het vreselijk leuk om al die felicitaties te lezen. echt super. maar ik had het nog niet gezegd of vanmorgen ging het mis. Heb jij het kopje miskraam mn verhaal gedaan. Wat voel ik me rot zeg. Blijf me afvragen waarom. Heb niets anders gedaan dan toen ik van mijn meiden zwanger was. Nog maar zo kort, maar jeetje wat een verdriet al. Voel me zo gek. Nogmaals echt hardstikke bedankt voor jullie lieve reacties. Nu ik dit forum heb leren kennen ben ik ook gelijk verkocht en zal jullie dan ook blijven volgen met alle ontwikkelingen. Fingers crosses voor allemaal en met mij en een eventuele derde kindje komt het vast een keer goed. Dag lieve allemaal.
bah, wat vreselijk, hoop dat je hier veel steun zult vinden, ik wens je heel veel sterkte met verwerken..