We hebben 2 testen gedaan en beide positief! Na 15 maanden hopen is het nu zover! Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan. Voel wel vanalles in mijn buik maar er zal ook wel vanalles plaatsvinden nu. Toch?
Hoi 12345 Gefeliciteerd! Ben je al eens eerder hier op het forum geweest.....? Je naam zegt me namelijk niks... Fijn dat jullie na 15 maanden eindelijk zwanger zijn. Geniet ervan!
Nog maar net. Mijn cyclus is behoorlijk gelijk dus toen ik donderdag niet ongesteld werd heb ik vrijdagavond meteen getest en zaterdagochtend weer! Het is heel pril maar zover zijn we nog niet geweest dus ben helemaal blij! Hoop zo dat alles goed gaat! Heb me nog maar net geregistreerd op de site.
Welkom en zeker ook gefeliciteerd! We lopen gelijk spannend he?! Ik ben er al de hele dag vol van. Kan het maar niet geloven, hoop echt dat het allemaal goed zal gaan, want dat is toch wel mijn angst, maaaaar ja afwachten maar he Liefs Bojenna
Hey Bojenna! Dank je! Jij ook gefeliciteerd! Snap helemaal wat je bedoeld! Ben ook zo bang dat het dadelijk niet goed gaat of is. Maar goed, we moeten er maar vanuit gaan dat alles goed gaat en dat we in augustus van ons kindje kunnen gaan genieten! Voel je je helemaal goed? Liefs Ingrid
Hoi Ingrid, Ik had je nog een prive berichtje teruggestuurd, maar volgens mij is ie niet aangekomen, blijft in de wachtrij staan en verstuurt ie hem niet. Ik voel me best goed alleen beetje zenuwachtig steeds of het ook echt allemaal zo mag zijn. Liefs Nicole