het is fantastisch dit hadden wij niet verwacht wel ontzettend gehoopt. ik ben eerst 2 maanden wezen ontpillen omdat ik al 23 jaar de pil neem vond ik het wel belangrijk om te kijken of mijn menstruatie op tijd zou komen. enjahoor precies na 28 dagen ongesteld precies op tijd mijn ovulatie je kon elke keer de klok op gelijk zetten. daarna maar geprobeerd en mijn volgende menstuatie bleef weg ik voelde ook niks en ik voelde me al met mijn eiersprong al heel anders voor sommige mensen onbegrijplijk maar ik had al zo'n gevoel dat mijn lichaam aan het verandere is en jahoor een paar dagen later test gedaan en die was meteen positief ik kon me ogen niet geloven . ik wou het zoooooo graag zwanger worden en iedereen om me heen werd in 1 keer zwanger dus ik had iets van nou dat zal bij ons wel niet lukken maar toch wel heb ik veel last van buikkrampen blijkt heel normaal te zijn maar het is geen fijne pijn. onze uitreken datum zou rond 20 september zijn. nu eerst maar de 3 maanden vol zien te brengen dat word een hele lannngggggeeeee tijd haha