Tja, jullie mogen mij geloof ik ook feliciteren. Ik vind het nog allemaal zo onwerkelijk. Ik heb toen ik 2 dagen over tijd was een test gedaan: negatief. Toen na 1 week nogmaals: weer negatief ('s avonds getest). Toen week later weer test in de ochtend (menstuatie wilde maar niet doorzetten): postitief! Dus volgens telling: nu 6 weken zwanger? Heb continu een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Soms steken. Verder vlagen van misselijkheid (niet spugen) en snel moe en duizelig. Geen last van pijnlijke borsten. Zal nu dan toch echt wel zwanger zijn? Maar kan nog niet echt blij zijn tot ik iets gezien of gehoord heb (echo, hartslagje). Zijn deze twijfels herkenbaar?
Dank jullie wel. Onzekerheid is nu wel weg. Vanmorgen voor de zekerheid weer een test gedaan (errug he?) en weer positief. Vanmorgen ook verloskundige gebeld en afspraak gemaakt voor 23 november. Ik heb alleen zo'n vreselijke pijn in mijn onderbuik (continu), mn 's nachts. Volgens verloskundige is dat alleen maar een goed teken! Dan gebeurt er tenminste iets daaronder in je buik.. Als ik niks zou voelen, dan zou ik me zorgen moeten maken. Verder gelukkig (nog) niet misselijk, wel moe, duizelg en erg slap (sta te trillen op mijn benen). Maar dat allemaal voor een goed doel.. Ik begin nu toch wel te beseffen dat er een wondertje aan het groeien is daarbinnen...
Allereerst gefeliciteerd ! Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben. Het is ook voor mij heel onwerkelijk allemaal, het liefst zie ik het 1000 keer bevestigd. Ik denk dat dit heel normaal is. Er gebeurt toch een wonder in je buik. groetjes, Channie7
@Laatje: inderdaad erg spannend. Voor mij is dit het eerste kindje ja.. Ik zag dat jij 23 november al voor de eerste keer naar de verloskundige mag. Ik moet helaas nog even wachten tot 12 december en krijg 19 december een termijnecho. Wachten duurt lang he Groetjes, Channie7
Gefeliciteerd! Rustig van genieten hoor, later bij de onderzoeken weet je meer, in de tussentijd niet te veel zorgen maken en goed voor je zelf zorgen, meer kan je toch niet doen, de rest komt vanzelf.
Ik weet nog niks over een termijnecho. Ik wacht de eerste afspraak wel af. Kan ook niet wachten. Ben zo bang dat het mis gaat. Kan pas geloven dat er iets zit als ik het gezien of gehoord heb.. tot die tijd: twijfels twijfels en nog eens twijfels...