Hoi, Na lang twijfelen toch maar ingeschreven. Ik ben Esther en moeder van Pepijn (2,5 jaar), ik ben 30 jaar en vanaf januari bezig om zwanger te worden. Op zich zijn we dus nog niet lang bezig maaaar ik zit nog steeds in mijn 3de ronde en wel op dag 125 dus ben aardig moedeloos aan het worden. De eerste ronde was 40 dagen, de 2de 60 dagen. Ben bij dag 100 begonnen met temperaturen want toen had ik bruine afscheiding en dacht dat ik ongi zou worden dat is toen niet gebeurd. De laatste test heb ik bij 95 dagen gedaan en de volgende ligt in de la maar ik voel me niet zwanger en mijn temperatuur ligt steeds rond de 36.4 dus ik hou de la voorlopig nog maar even dicht. Eind Maart zijn er kleine stukjes van mijn baarmoedermond weggesneden omdat mijn uitstrijkje niet goed was, dat heeft geen invloed op het zwanger worden zei de gyn. Nu moet ik 11 September op controle en ga het gelijk over mijn onregelmatige cyclus hebben want zo heb ik wel heel weinig kansen. Dit was mijn zwanger word-verhaal wel zo'n beetje. Wil je nog wat weten? Brand maar los.