joepieeee krijg een poes

Discussie in 'De lounge' gestart door bar, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Dat is snel genoeg vergeven denk ik :)
    (net als dat gedoe met de kattenbak uiteindelijk)

2. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    mooi beestje zeg ....geniet er maar van

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hoe gaat het het nu met je kat (hoe heet tie eigelijk) Is die al weer een beetje bijgekomen. Je boft trouwens met een britsch korthaar staan erom bekend dat ze heeeeel lief zijn, Wij hebben er ook eentje gehad, maar dag ging helaas niet met de andere katten. Wens je nog veel knuffel plezier

4. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Ja het gaat super met haar. Ze zit nog altijd onder de bank maar komt er wel af en toe onderuit om even te kroelen. Is nog erg wennen voor haar en ze is ook echt super lief.. Ik was altijd al gek van britse kortharen.. zo mooi zijn ze met die grote ogen.
    Ze heeft de kattenbak zelf gevonden en heeft al aardig wat gegeten dus dat gaat goed. Nu nog onder die bank uit komen he..
    Ze heet trouwens Cheetah.

Over die kattenbak.. ja misschien nog is proberen maar hij zei jij wilde een kat..

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    De kans dat je toxoplasmose van een oudere kat krijgt is nihiel. 99% van de katten krijgt toxoplasmose in zijn/haar eerste levensjaar en is er daarna, net als mensen, immuun voor. In Nederland is 50% van de vrouwen al immuun door een eerdere besmetting. De kans dat je toxoplasmose van rauw vlees krijgt is vele malen groter.

Natuurlijk moet je altijd oppassen, maar ik zou je er zeker niet druk om maken en lekker gaan genieten van je mooie kat.

6. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    wat een mooi beesie zeg

7. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    dank je wel samantha
    @loeki, natuurlijk kijk ik ui.. en misschien doet mijn vriend het wel regelmatig vor me. maar ik doe het met een schepje en zorg dat ik gelijk mijn handen goed was erna.. als mijn vriend geen zin heeft ;)
    bedankt

Deel Deze Pagina