hoe gaat het het nu met je kat (hoe heet tie eigelijk) Is die al weer een beetje bijgekomen. Je boft trouwens met een britsch korthaar staan erom bekend dat ze heeeeel lief zijn, Wij hebben er ook eentje gehad, maar dag ging helaas niet met de andere katten. Wens je nog veel knuffel plezier
Ja het gaat super met haar. Ze zit nog altijd onder de bank maar komt er wel af en toe onderuit om even te kroelen. Is nog erg wennen voor haar en ze is ook echt super lief.. Ik was altijd al gek van britse kortharen.. zo mooi zijn ze met die grote ogen. Ze heeft de kattenbak zelf gevonden en heeft al aardig wat gegeten dus dat gaat goed. Nu nog onder die bank uit komen he.. Ze heet trouwens Cheetah. Over die kattenbak.. ja misschien nog is proberen maar hij zei jij wilde een kat..
De kans dat je toxoplasmose van een oudere kat krijgt is nihiel. 99% van de katten krijgt toxoplasmose in zijn/haar eerste levensjaar en is er daarna, net als mensen, immuun voor. In Nederland is 50% van de vrouwen al immuun door een eerdere besmetting. De kans dat je toxoplasmose van rauw vlees krijgt is vele malen groter. Natuurlijk moet je altijd oppassen, maar ik zou je er zeker niet druk om maken en lekker gaan genieten van je mooie kat.
dank je wel samantha @loeki, natuurlijk kijk ik ui.. en misschien doet mijn vriend het wel regelmatig vor me. maar ik doe het met een schepje en zorg dat ik gelijk mijn handen goed was erna.. als mijn vriend geen zin heeft bedankt