Hoi allemaal, Het is alweer een tijdje geleden dat ik gepost heb op dit forum. Ik heb begin november een vm gehad. Ik kom net bij het ziekenhuis vandaan. Daar heb ik een echo gehad. Op dit moment ben ik dus 13 weken zwanger Ik had niet eerder geschreven omdat ik het allemaal een beetje eng vond en ik niet zeker wist of ik zwanger was al heb ik wel een paar van de gebruikelijke kwaaltjes. Vandaag heb ik dus het blijde nieuws gekregen Groetjes....
zo knap dat je zolang kon volhouden niks te zeggen kon ik dat maar maar van harte meid het is je echt gegund
Dank jullie wel Ja het koste ook wel een beetje moeite hoor... maar ik wilde het omdat ik na mijn vm weer zo snel zwanger was. Als het dan weer fout zou gaan moest ik dat ook weer vertellen Maar nu ziet het er allemaal goed uit gelukkig ...
hi desiree.. ik zie net dat je weer zwanger bent en al over het gevaar zone gefeliciteerd meid. Dat is leuk om te zien dat er nog een juni 09 vlindermama weer in verwachting is wanneer ben je uitgerekend? liefs pixie juni mama 2009
Hoi, Tnx Ja het gaat helemaal goed nu ik ben ook wel heel blij dat ik die gevarezone heb gehad... Ik ben op 13 augustus uitgerekend....