Hallo lieve allemaal, Eindelijk durf ik me hier echt te melden! Nadat onze eerste zwangerschap in dec. helaas in een miskraam is geëindigd, heb ik half januari dit jaar alweer positief getest! Na veel onzekerheid (is dit niet nog oud hcg? kan dit wel zo snel op een miskraam? gaat het nu wel goed? enz enz.) hebben we afgelopen woensdag tijdens de eerste echo een kloppend hartje gezien! Wat een wondertje! We hopen dat dit wondertje mag blijven zitten en heel groot en gezond mag worden! Alle andere zwangeren: Van harte gefeliciteerd met jullie wonder(tjes)! Iedereen die zwanger probeert te worden: Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn! Liefs eef-koekie
Gefeliciteerd ! Gelukkig heb je nu zekerheid zodat kan je eindelijk kan genieten van jullie wondertje Liefs je buurtje
GEFELICITEERD! Ik kan me denk ik bij jou verhaal aansluiten....heb begin september een mk gehad en begin dec.....maar nu weer aan het genieten! Heb er dit keer een heel goed gevoel over en ben dan ook reuze benieuwd naar de echo die ik aankomende vrijdag zal krijgen! Probeer vooral te genieten! Liefs
Van harte gefeliciteerd meid, Ik heb ook in september 2008 een miskraaam gehadt,en nu ben ik ook weer zwanger, we gaan er van genieten en we hopen dat alless goed verloopt, en dat t`gezond op de wereld mag komen. Groetjes sanny. Edit mod: gelieve je post niet in kleur en / of vetgedrukt te plaatsen.
Hey lieve Eef! Nou...dat ik dit topic heb gemist *shame on me* Van harte meid enne...je kan nu al zien dat het een knapperd is hoor (op de foto)! Hahaha Geniet ervan!
Van harte! Ik heb in september '08 een miskraam gehad,hierna ben ik gelijk zwanger geraakt kon het ook niet geloven,maar gelukkig is het bij jullie ook raak! Geniet van de zwangerschap!
Gefeliciteerd... geweldig dat het zo snel weer is gelukt! Succes met je zwangerschap...! Liefs Nelleke
Hee Eefkoekie! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat zullen jullie blij zijn. De vorige keer heb ik ook gereageerd in je andere topic: zwanger en een nieuwe baan. Ik was toen ongeveer even lang zwanger als jou. Met elf weken heb ik een miskraam gehad, nu alweer een aantal weken geleden. We hopen natuurlijk dat wij ook weer snel zwanger zijn. Wat moet dat mooi zijn geweest om een kloppend hartje te zien op de echo of niet? En hoe bevalt je nieuwe werk? Weet je al wanneer je het dit keer gaat vertellen of niet? Liefs Yvonne
hier precies het zelfde, eind november een miskraam gehad en paar weken later was ik alweer in verwachting !
hey lieve meiden! Bedankt voor al jullie leuke reacties! Het gaat nu gelukkig ontzettend goed! Hopen dat het nog mooi mag blijven zitten! Veel liefs eefkoekie
Gefeliciteerd... Hier nog een voorbeeld dat het snel kan gaan... Ik heb half november een vk gehad en ben ook gelijk erna weer zwanger geraakt Gebeurd toch best vaak als ik het zo snel ff lees... En trouwens iedereen gefeliciteerd