Hallo meiden, ik mag me aansluiten hier! ik ben namelijk zwanger !!!! na een hoop negatieve testen en een bloedtest was de uitslag van de bloedtest duidelijk, hartstikke zwanger! 6 december heb ik de eerste echo bij de vk duurt nog even,, als je het mij vraagt te lang haha.. ik heb toch wel wat kwaaltjes,, met name maagzuur en mijn bovenbuik net onder mijn borsten is ontzettend opgezet en gevoelig het voelt echt alsof er een ballon inzit heel apart.. wie heeft dit ook??? en wat kun je doen tegen het maagzuur? gaviscon krijg ik niet weg liefs
Gefeliciteerd! Je kwaaltjes zijn heel normaal hoor! Als je gaviscon niet weg kan krijgen, zou je eens gewoon rennies moeten proberen.
thanks meiden @elletjjo ok dat zal ik eens doen,, de dokter adviseerde me gaviscon,, maar krijg het gewoon niet weg haha..
gefeliciteerd!!gaviscon is zooo vies. maalox, rennies, kan maar ik had een andere grrr naam vergeten bij de etos,wit doosje die hun adviseren bij zwangeren. ik ga voor je nadeken,dit is irritant!!
trouwens: muntthee is goed en helpt tegen misselijkheid en gembercapsules (etos 2 of 3 x per dag bij de maaltijd). gember versterk je maag.
@ dina 1983 dank je ga ik zeker doen,, nou toevallig dat er bij ons thuis vaak muntthee gedronken word,, drink het zelf alleen niet hihi ben meer een pickwick thee fan maar ga het zeker doen..hopelijk kom je nog achter de naam hihi
van pickwick heb je ook muntthee en van de ah eigen merk en geloof ook zonnatura. ik drink het nog steeds. voel me er lekker door haha.
@dina1983 dankje ga morgen er meteen om.. en die thee heb i net gekocht bij de ah het water kookt al haha dank je