Na 6 jaar prikpil gebruik en in okt. 2006 de laatste injectie gehad te hebben. Werd ik in juni 2007 eindelijk voor het eerst weer ongesteld. Vanaf dat moment dus zonder anticonceptie! Na 10 rondes tempen en een weekje vakantie naar Athene is het gelukt. Er is een kleine OUZO opkomst Want onze kleine beep is verwekt in dat mooie hotel midden in Athene En de test.... nu geloven we het pas echt! Het wordt een klein Grieks Valentijntje, want we zijn uitgeteld op 14 februari 2009!
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!! Lieve mieke, ook in dit topic wil ik je nogmaals feliciteren! De mama van ons topic word nu ECHT mama (zoals kimmetje zei!) Geniet ervan, en ik kan je lekker op de voet volgen! Kus van rox en Joey!
Ik heb vaak rond gekeken bij jullie bij het temp hoekje, en nu eindelijk is het gelukt. Het is jullie gegund Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly
Super gefeliciteerd...waar Griekenland niet allemaal goed voor is. Ik zelf woon op Corfu eiland en is het bij ons ook gelijk raak! Als het een meisje word kun je haar altijd nog Athina (met de klemtoon op de laatste a) noemen en spreekt het uit met de th zoals in het engels "thick" of "thin" en de i als een ie. Nou moet helemaal goed komen! Geniet er met volle teugen van! Groetjes Lonneke
Gefeliciteerd, meid! En we zijn tegelijk uitgerekend! Ook een leuke gedachte dat je de kleine later kunt vertellen dat hij/zij in Athene verwekt is. Ik ben zelf in Luxemburg verwekt, heeft mijn vader me verteld. Hij zei dat er bij mijn geboorte onder mijn teen stond 'Made in Luxemburg'. Haha. Ik kan mijn kleine later vertellen dat wij in Rome ontdekt hebben dat hij/zij op komst was.
Hihi het beepje krijgt vast een 2e of 2e naam die grieks is Meiden, wat leuk dat jullie allemaal zo langs wippen om te feliciteren. Dat maakt het nog leuker, mooier en ga ik er nog meer van genieten
Mieke, ook van mij nog een keer gefeliciteerd met je kleine Ouzo! Geniet ervan meid, het is je gegund! Knuffel!
Als je het dan toch wilt gaan uitdraaien, wil ik er ook bijstaan hor . Nogmaals VAN HARTE GEFELICITEERD! Liefs Vaam
mieke zwanger joehoe!!! jullie hebben het verdiend, jullie hebben er lang genoeg op moeten wachten. geniet ervan!