Waterplay of watertafel?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Rozaly, Mar 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rozaly

Rozaly Bekend lid

Apr 26, 2011
    736
    0
    16
    Ik ben voor mijn zoontje aan het kijken voor speelgoed voor buiten, het moet toch een keer zomer worden :) nu zag ik de waterplay, een baan met bootjes enzo. Ik zag ook complete watertafels, van little tikes bijvoorbeeld. Wat zou leuker zijn? Iemand ervaringen?

2. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,974
    136
    63
    Wij hebben zo'n aquaplay (met bootjes enzo) en we zijn er erg tevreden over. De hele buurt speelt graag mee (kids tot een jaar of 10). Je kan er ook nog uitbreidingen bij kopen.

3. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

Apr 25, 2012
    911
    335
    63
    Female
    Ow die watertafel van little tikes vind ik zo gaaf! Zag hem laatst weer in het boekje van de bart smit staan geloof ik. Ik zei nog tegen mijn vriend, als we ooit een zoontje krijgen an kopen we die:D
    Zo'n baan met bootjes is ook leuk. Die hebben we aan mijn neefje gegeven met zijn verjaardag. Hij is er helemaal weg van.

4. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Hier de boot besteld van littel tikes. Die piratenversie. Hij is zooooo leuk en ze kunnen er nog lang mee door spelen.

5. Rozaly

Rozaly Bekend lid

Apr 26, 2011
    736
    0
    16
    Hmmm, beide leuk dus. Die piraten boot is idd gaaf, maar meestal zo'n 70 euro zag ik.hij is 31/8 pas jarig, dus het komt tussendoor. Dan is dat wel een aardig bedrag.. k houd mp even in gaten denk ik :)

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier hebben we beide. Zo'n waterplay 2 jaar geleden gekocht (niet het dure merk) waar mijn oudste leuk mee gespeeld heeft. We hebben afgelopen zomer een water en zandtafel gekocht. Deze:
    bol.com | Zand & Water Speeltafel, Feber | Speelgoed

Daar kan je dus water en/of zand indoen. Hier zijn we echt heel blij mee en onze dochters ook. Vind dit wel leuker als een waterplay eigenlijk.

7. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,190
    113
    Wij hebben beide, althansveen zand en watertafel maar de aquaplay vind ze niet leuk

8. Biene

Biene Actief lid

Jan 2, 2012
    410
    2
    0
    Ik lees even mee want twijfel ook nog. Bij de oudste had ik de waterplay maar daar speelde hij relatief weinig mee. Nu voor Binkie op zoek.

9. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ellen, die Feber water en zand tafel heb ik ook net besteld voor dochter. Ze wordt bijna twee en is gek op zand en water, denk dat ze het heel leuk gaat vinden!

10. Rozaly

Rozaly Bekend lid

Apr 26, 2011
    736
    0
    16
    Hier gaan we denk ik toch voor een waterbaan. Hij heeft ook een zandbak dus een zand en watertafel vind ik eigenlijk zonde. Bij de intertoys hebben ze donderdag tm zaterdag een gave waterbaan in de aanbieding, denk dat ik die doe...

11. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    2,662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Die ziet er leuk uit :) Zal het ook eens overwegen. Kunnen ze mooi bij staan.
    Is een zandbak dan trouwens eigenlijk niet meer nodig? Of is beide leuk?

Share This Page