hoi allemaal ik heb 8 wkeen geleden een miskraam gehad en nu ben ik weer in blijde verwachting +- 6 a 7 weken maar ik ben zo ontzettend onzeker want ik ben zo bang dat het weer fout gaat want ik heb iedere dag wel een beetje last van bruine afscheiding dsu dat is is wel erg beangstegend heetf een van jullie dit ook mee gemaakt en dan asl nog een goede zwangerschap gehad ik hoor graag van jullie gr helen
hartelijk gefeliciteerd meid ...probeer er van te genieten bruine afscheiding zegt geloof ik niet zoveel ...en ik ben het voorbeeld dat je na een MK toch een goede zwangerschap kan hebben
Hoi Helen, Dit betekent dus dat je gelijk na je MK weer zwanger bent, of niet? Ik heb geen idee wat die bruine afscheiding inhoudt, ik zou even de VK bellen als ik jou was! Alsnog GEFELICITEERD! X Neia
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat alles goed gaat. ALs je je zorgen blijft maken, bespreek dit dan met je vk. Als ze je zorgen weg kan nemen ben je een dolgelukkige zwangere! Liefs Tina
hoi, ik weet noet hoeveel bruine afscheiding je hebt.. maar dat ha dik bij mijn eerste zwangerschap ook.. bij 7/8 weken voor anderhalve week lang.. maar het was zeg maar alleen af en toe met afvegen.... maar heb nu een gezonde dochter.. en dat is dezelfde zwangerschap.. en gefeliciteerd
hoi ja ik ben na de miskraam weer snel zwanger geworden en ik hoop echt dat het goed blijftgaan maar ik heb contact gehad met de verloskundige en die zegt datik me nog nie tzoveel zorgen hoef te maken maar ik krijg ondanks ik mij zoveel zorgen maak ook krijg ik morgen meteen een echo die hopelijk mij meer kan vertellen jullie horen morgen van mij hoe de echo is verlopen gr helen
hoi allemaal het is helaas een miskraam geworden bedankt voor jullie steun ik wordt waarschijnlik morgen gecurecteerd gr helen
Wat vervelend voor je! Hopelijk gaat het de volgende keer wel goed! Ik duim voor je en sterkte ermee!