Temperaturen..met een "gewone" thermometer????

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by vlinder1981, Feb 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vlinder1981

vlinder1981 Actief lid

Jan 25, 2011
    347
    1
    18
    Zeeland
    Hallootjes,

Ik zit er toch aan te denken om vanag vlg week, weer op de eerste dag van mn cyclus te gaan tempen.
    Denk nl niet dat het deze maand heeft mogen lukken..voorgevoel vs. angst..:(:(
    Maarre, starten dus op dag 1 van je ongi, toch?
    En een gewone digitale thermometer zoals je die bij de etos kan halen of heb je een speciale versie nodig?

Alvast bedankt weer wijze mensen :D

Groetjes,
    Vlinder1981

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    gewoon met een gewone thermometer, let wel op dat je elke morgen op vast tijdstip tempt.

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Gewoon met normale thermometer tempen vanaf dag 1! Elke dag bij voorkeur op dezelfde tijd, 's ochtends in bed! Succes! (al hoop ik dat je niet hoeft te beginnen natuurlijk!)

4. FvEs

FvEs Actief lid

Jan 20, 2011
    138
    0
    0
    Zuid-Holland
    Inderdaad met een gewone thermometer, gelijk als je wakker wordt, nog niets gaan doen dan, zelfs niet plassen. Dan heb je de meeste kans op een betrouwbare temperatuurmeting. Succes!

5. vlinder1981

vlinder1981 Actief lid

Jan 25, 2011
    347
    1
    18
    Zeeland
    Bedankt voor de tips!
    @Odess: nee, dat hoop ik ook niet maar ik heb een bepaald voorgevoel..misschien een stukje zelfbescherming?

Maarre, het beste is dus na het wakker worden in bed tempen??
    Hmm kweenie hoe vriendlief dat vind aangezien ik er om 6.00 uitmoet..
    Heeft iedereen dat zo gedaan??
    Groetjes,
    Vlinder1981

6. FvEs

FvEs Actief lid

Jan 20, 2011
    138
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja meteen als je wakker wordt tempen, ook in het weekend. Eigenlijk moet je dan je wekker zetten, iedere dag om dezelfde tijd is het beste. En een tip, gebruik vaseline... Anders is het niet prettig...

7. Moefoe

Moefoe Actief lid

Jul 7, 2010
    196
    0
    0
    Overijssel
    Hoi,

Ik doe dat ook gewoon met een gewone thermometer. En ik zet idd m`n wekker, ook in het weekend (kan ik daarna weer terug in bed:D)
    Maar ik loop wel naar de badkamer. Ik vind het niets dat mijn man dat ziet als we samen in bed liggen. Niet dat ik me voor alles schaam hoor, maar dit vind ik gewoon niets. Hij hoeft niet alles te zien. Ik denk als je het maar op dezelfde manier doet is het wel goed denk ik.

Succes!

Gr Moefoe

Share This Page