Ohh sorry Jij bent iemand die het meest reageert in dit topic dus vind het vervelend om te moeten zeggen dat ik de namen minder vind Je helpt toch mee Thirza dan moet ik aan een roofvogel denken op 1 of andere manier en Thes is niet een naam die ik zou kiezen.... Komt nog eens bij dat ik iemand ken die haar dochter Tess heeft genoemt ook naar haar overleden moeder
Dat geeft toch niet meid... Smaken verschillen hoor Geen enkel probleem... En je moet toch kiezen wat je zelf leuk vindt... Kheb alleen wel het idee dat het moeilijk wordt Ik bedoel.. Je wil een simpele naam die met Th begint het liefst... Die zijn er niet veel... Ik zal nog eens verder nadenken voor je...
Ik denk idd dat het moeilijk wordt! Ben nog geen 1 mooie naam tegen gekomen met een t.... Wel eventueel voor een doopnaam Denk dat we daar ook niet meer naar moeten zoeken voor DE naam...
Nou vind ik de namen van jouw kinderen ook niet echt de makkelijkste... Vooral de laatste lijkt me lastig! Marloes22: Ik vind Tyrza eigenlijk de enige mooie naam bij Joey die ik voorbij heb zien komen. Lijkt indirect ook wel op Thea vind ik, maar dan natuurlijk een moderne naam.
Denk dat ze bedoeld dat wij een naam willen hebben die toch wel makkelijk uit te spreken is en te schrijven vind de namen van jou kids heel erg mooi maar de naam Joey wordt al vaak door familie en opa verkeerd uitegsproken! En dat terwijl die helemaal niet moeilijk is! ik kan me daar nogal eens aan ergeren.... Denk dat ze daaropdoelt anders weet ik het niet
Het klinkt wel grappig idd maar ik vind het persoonlijk geen naam! lijkt net of je Jas roept Zo zie ik het dan he
Heb ik dan een naam geopperd die ook maar enigszins lijkt op de namen van onze kinderen? Smaken verschillen en jouw smaak is totaal anders dan de onze, dus opper ik iets wat ik ken (Joey en Daisy dus) en niet de namen van mijn eigen kids.. Kan me er gewoon aan irriteren dat desbetreffende gewoon even een steek onder water MOEST geven om te laten merken dat ze onze namen niet mooi vind. Laat het toch! Smaken verschillen, dus get over it! Pffff sorry als ik een beetje gefrustreerd overkom, maar ik ben dat gezeur gewoon ZOOOOOOO zat.. Zijn jullie er inmiddels al een beetje uit trouwens? Liefs Esther
Ja ik begrijp je we! Het was idd niet nodig want je hebt idd de namen van jullie kinderen hier niet neer gezet voor ons.... Moet wel zeggen dat ik de namen wel mooi vind en vooral apart! Ik houd daar ook wel van Alleen manlief iets minder ... Jaja De nama die jij hebt genoemt Daisy staat ook op ons lijstje! Dat lijstje met namen nemen we iedere keer samen door om te kijken of we ze leuk blijven vinden! Want een naam is natuurlijk niet voor maar even haha Zal dadelijk de lijst met namen hier neerzetten
Jaylin en kaylee zijn namen die we idd vaker hebben gehoord en ook in dit topic! Mooie namen maar zelfde probleem als bij joey! Familie en Opa zeggen tegen joey niet Djowie maar jowie... Dat zou je dus met die namen ook krijgen
Dit is onze lijst tot nu toe... Iedere week kijken we die samen door om te kijken of de namen mooi blijven! Hopelijk komen er meer namen bij en blijft er binnkort 1 over Didi Delana Delinda Masha Nessy Daisy Shirley Priscilla Melanie Jill Marcha
Joey en Delana Joey en Sylvana vind ik het mooist uit jou lijstje leuke namen trouwens Joey en : giovana gorgina demi kimberley
Meid maak je niet druk zeg! Ik zeg toch niet dat ik de namen van je kinderen niet mooi vind? Ik zag ze in je onderschrift staan en reageerde alleen maar op je stukje dat je zegt dat zelfs familie de namen af en toe nog fout uitspreken. Vooral bij de laatste kan ik me dat enigszins voorstellen. Als je je daar al door aangevallen voelt... Hopelijk zijn je hormonen inmiddels alweer wat gezakt... On topic: Een achternichtje van me heet Dilana. Haar zus Tanischa. Heb ik ook altijd erg mooie namen gevonden! De laatste begint ook nog eens met een T en past mijn insziens ook nog bij Joey. Zelf zijn we ook aan het denken over namen. Ik denk dat een meisje eeuwig naamloos blijft bij ons, we komen er gewoon echt niet uit. Alle leuke namen worden in onze nabije omgeving al gebruikt. Kan maar beter een jongen worden wat dat betreft
Mijn advies (voor als je wel wilt weten wat het wordt): wacht tot je weet wat het wordt.... Als het een jongen wordt hoef je niet langer te zwoegen op een meisjesnaam Wordt het wel een meisje: SUCCES dan!