Joey en .....

Discussion in 'Babynamen' started by marloes22, Nov 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Over de naam Jazz trouwens: Er zat er eentje in mijn stageklas. Echt een heel leuk binkie van vier waar de naam echt leuk bij pastte! Maar ik ben het eens met het feit dat het een gedurfde naam is.

2. Tanisha is een erg leuke naam ...
    Zou hem niet kiezen alleen omdat het dochtertje van een goeie vrienin van mij Talisha heet ;)

Lijkt iets te veel op mekaar!
    Maar wel een super naam!

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Danissa dan misschien?

ik vind trouwens Shirley ook erg leuk hoor! die zag op je lijstje staan! past ook erg leuk bij Joey!

4. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Nee, als het dochtertje van je vriendin al Talisha heet zou ik het ook niet doen. Hmm, lastig hoor!

5. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    1,535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Het gaat er juist om dat ik OOK zei dat ik het me kon voorstellen dat de familie en vrienden het niet goed uit kunnen spreken, juist met namen zoals mijn kinderen hebben, maar dat is de keus die je maakt! Het kwam op mij gewoon over als een trap na. Mijn schoonmoeder blijft mijn middelste steevast jassiera noemen en mijn jongste is bij het merendeel van de mensen 'najiesja'. Snap ik heel goed, grotendeels. (Waar ze bij Naeyyssa die 'sja' klank vandaan halen snap ik dan weer NIET haha.) Maar goed, ik zal wel een hormonenbom zijn, ik heb nu in ieder geval (netjes..) uitgelegd wat ik bedoelde.

Liefs
    Esther

6. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    :)

7. amber1978