Wij verwachten in oktober ons 3e wondertje en deze keer willen we het geslacht van de baby niet weten. Het lijkt ons erg leuk om het ook een keer op deze manier mee te maken. Nu moeten we wel twee namen verzinnen, en met eentje hadden we steeds al moeite. We hebben een aantal 'eisen': - We houden van wat uniekere namen, of ieder geval namen die je niet veel hoort. - Het moet makkelijk uit te spreken zijn - Het moet makkelijk te schrijven zijn dus niet bijv Djazzylyn ofzo. - En het moet passen bij de namen van onze andere twee kids. Met de naam van mijn zoontje ben ik hier heel fijn geholpen en het heeft ook de uiteindelijke doorslag gegeven. Ik weet nog dat we toen twijfelde tussen de naam Owen en de naam die mijn zoontje daadwerkelijk gekregen heeft Dit zijn de volledige namen van onze andere kinderen, we willen nu weer graag twee namen. Om een beetje een gevoel te geven namen als Ziva,Lennox,Fedor vinden we leuk..
Eerste naam; Morris Rowen Ferron Fender Lennon Aiden Fayenne, Fayen Marly Megan Hailey Chelsey Eden Tweede naam, weer 1 lettergreep; Dex Mick Jim Luke Sten Quin Lenn Liz Jill Fay, Faye Kate Skye
Een eerste naam met 2 lettergrepen en een tweede naam met 1 lettergreep lijkt me het leukst! Voor een jongen vind ik Collin er heel erg leuk bij! Fender en Lennox beide ook prachtige jongensnamen, staan er ook leuk bij! Ook Owen kan prima in dit rijtje vind ik! Verder: Axel, Bodhi, Diëm, Espen, Fedde, Kaleb, Lennon, Liam, Mason, Maurik, Maxim, Merijn, Odin, Rivas, Silvan, Silvijn, Zeger Als 2e naam: Ash, Boyd, Bren, Dean, Dex, Finn, Lenn, Lux, Quinn, Shane, Zain Mijn persoonlijke favorieten: Odin Shane, Collin Dex of Rivas Dean (Espen Dean, Maxim Lenn, Liam Quinn) Voor een meisje kan Ziva ook prima! Verder: Amé, Arwen, Aster, Bodien, Dana, Eden, Erin, Felice, Filou, Harlee, Ines, Lauren, Lorijn, Lorin, Marlou, Minte, Pilar, Roïs, Tamar, Vajen Als 2e naam: Bo, Brinn, Cass, Faith, Fay, Gwen, Jazz, Jools, Joy, June, Kess, Liz, Nim, Quinn, Rae, Skye, Tess Mijn persoonlijke favorieten: Arwen Skye, Lauren Fay of Erin Faith (Lorin Tess, Eden Brinn, Bodien Joy)
Spannend om dit keer niet te weten wat het wordt, extra lastig omdat je dan twee namen klaar moet hebben liggen, haha Maar dat komt vast goed. Ik dacht: misschien weer een 1e naam van 2 lettergrepen, met een A en N erin? Dat hebben de broer en zus namelijk ook. (4 letters is ook wel leuk, dan heb je 't op een rijtje met 6-5-4 ) En een 2e naam van 1 lettergreep, liefst met een A erin? Dat is bij broer en zus namelijk ook zo MEISJE 1e naam Aina Anna, Anne Dana, Dani, Dena, Dina Dawn Dian Fawn Fina Iona Lani Lena, Lina Luna Manu Mona Rain Rana, Rani Rona, Rena, Rina Runa Tana Xena Yana Zena, Zina * Ashlyn Aspen Brenna Cadence Carmen Dayna Donna Kathrin / Kathryn Kendall Lauren Lynna Marnie Maxine Megan Morgan Myrna Payton Sandy Taryn 2e naam Ann Dawn, Fawn Grace Jade / Jayde, Jane Joan, Jean Kate Raine / Rain Sage Sam * Cass / Kess Beau / Bo * Belle Beth Britt Brynn / Brynne Elle Eve Fleur Gwen Hope Jen Jess, Joss Jill Joy, Joyce Jules / Jools June Kim Kris Lee / Leigh Liz, Liv Lou Lux Lynn Quinn Rose Skye / Sky Sue Tess Combinaties bijvoorbeeld: Lauren Jess Dana Jade Megan Rose Luna Kate Tana Lynn Lynna Jade Runa Liz Aspen June
Bryce Iven Jinx Kiefer Dayton Destin Matthew Braxton Vance Tren Tyler Morten Ashton Quince Jeremy Shane Ferron Landon Chaz Carson Parker Preston Damon Bradley Callum Wess Zane Reese Raven Miles Flynn Gavin Keaton Lyle Gabriel Kane Blaise Bronx Jagger Mitch Wyatt Scott Neil Devin Maddox Paxton Elliot Ezra Gillian Espen Ashley Selena Sienna Ambrose Joelle Moise Maedow Megan Shannon Yara Shiloh Anais Neomi Elora Joya Scarlett Joura Yazz Leah Leyla Xenia Shauni Kaylee Nouvelle Lindsey Avalon Madee Alyssa Alana Damaris Lilith Rox Amel Shania Candice Cassidy Chiara Cheyenne Gaia Maeve Camden Cela Quinty Briana Alexis Emerald Solane Pascalle Tamlyn Elodie Valente Felicia Felicity Vanity Charity
JONGEN 1e naam Alan, Alon Andy Aron Evan Ivan, Iwan Kian / Kyan Manu Owan Ryan * Aaron Aidan / Aiden Armin Ashton, Aston Austin Brian / Bryan Calvin Danny Danté Darren Darwin Davin Dawson Dayton Devan Dwayne Dylan Ethan Ferran, Farran Hayden Kayden Keaton Kegan / Keegan Kyran / Kiran / Kieran Landon Layton Logan Marlon Marnix Marvin Mason Mauno Mellan Milan Morgan Paxton Payton Ramon Raven Ronan Roan / Rowan Rylan Warren Xander 2e naam Ace Ash Blaine Blaise / Blaze Blake Cade / Kade Carl Chad Chance Charles Chase Chaz / Chas Dale Dan Dane, Dave Dax Dean Drake Dwayne Jake, Jace James Kai Kane / Cain Lance Matt Max Nate Raf Rafe Sam Shane Shawn Stan Wade Walt Ward Wayne Zach / Zack Zane * Beau / Bo Brad / Brett Bran / Brenn Brant / Brent Neal / Neil * Ben Bernd / Bernt Boyd Bruce Bryce / Brice Chris Dex Don Dwight Finn / Flynn Floyd Fox George Glen / Glenn Greg Hoyt Hugh Ike Jeff Jim Joe, Joey, Joel John Josh Judd Ken, Kent Knox Kyle Lee / Leigh Len / Lenn Lev, Lex Lloyd / Loyd Luke Lux Lyle Mick, Mike Miles Nick Niles Noel Nox Quin / Quinn, Quint Rex Rhys / Reese / Reece Rick / Rik Ron, Roy Ross Scott Sen / Senn, Sem Sepp / Seb Sid Sky Steve Tex Thom / Tom, Tim Todd Trent Trey, Troy Vince Zef / Sef / Zeph / Seph / Zev / Sev Combinaties bijvoorbeeld: Evan Dean Aron Jake Kian James Austin Stan Ryan Chaz Aidan Sam Dylan Ace Ashton Dave Kayden Sky Rylan Chase Hayden Flynn Danté Jace Ferran Wayne
Caleb Lenn Tymon James Logan Fynn Jared Xem Miran/Miron/Myron Kane Ian Seth Finley Joe Aidan Mace Roan Scott Nigel Bob Kian Dave Revi Stan Evan Chase Owen Mick Esha Rose Nia/Niva Jess Zora Eve Liva Joy Senna Flo Livy Sky Jodie Faith Gemma Luce Reva Liv Kayla Jill Cara Luce
@Madeliefje Dankjewel voor het meedenken! Ferron vind ik erg leuk @Narcisje Bedankt voor het meedenken @Anoukskie Jaa dat lijkt mij ook het leukst om te doen.. Collin gaat helaas niet, het zoontje van mijn vriendin heet zo. Lennox vind ik zelf best leuk maar mijn man niet. Owen is voor ons helemaal af gevallen na de vorige zwangerschap hihi Ziva vind ik dus heel leuk, maarja mijn kinderen hebben donkerblond haar en groen/blauwe ogen. Dus ik denk steeds dat Ziva meer bij een getint kindje past ofzo @In your eyes Morris ga ik op mijn lijstje zetten! @Maansneeuw Ja super spannend maar ook moeilijk met namen weer Ben zo bang dat we geen 'wauw' gevoel meer vinden ofzo, stom he? Daarom wil ik er nu alvast mee bezig zijn. Dat van de A en de N is wel een leuk idee! Bedankt voor je lijst! Zena vind ik ook erg leuk maar daarmee heb ik het zelfde verhaal als met Ziva. Lauren Jess vind ik ook een leuke combi zeg! Zo lastig dit.. nog niet echt dat ik denk OOH JAA haha.. Voor een jongen vind ik Aiden ook leuk maar te populair in onze ogen. @Melanie Ezra en Ferron zijn ook wel echt mijn smaak.. Ferron blijft terug komen maar ik vind het dan weer zo stom dat een jongetje uit onze straat zo heet @berenmama Dankjewel voor je lijst! Roan zet ik ook even op de lijst, en Nia ook
Meghan Jaime Amy Lina Haley Faye Mae Rosa(nna) Ella Lizzy Kaya Bridget Aidan Oscar Ossip Charlie Jack James Amon
Dankjewel! Silvan lijkt té veel op de naam van ons zoontje Maar morris staat wel op het lijstje maar mijn man vind t een honden naam😩 Liva en Reza vind ik beide niet zo🙈
J.aylin M.ay & N.ovan J.ack & Laurie Sky J.aylin M.ay & N.ovan J.ack & Natalie Kate J.aylin M.ay & N.ovan J.ack & Meagan Faye
J.aylin M.ay & N.ovan J.ack & Ayden Dean J.aylin M.ay & N.ovan J.ack & Brandon Dax J.aylin M.ay & N.ovan J.ack & Jarron Sam