Joggingbroek

Discussion in 'De lounge' started by Koraal82, Oct 15, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

May 25, 2014
    9,148
    3,392
    113
    Female
    Op mijn vrije dagen loop ik ook in joggingbroek binnenshuis. Ik heb maar 2 spijkerbroeken, en met een joggingbroek erbij kom ik zo de week door. Ik heb geen partner die er tegen aan kijkt oid dus ik heb 2 mannen joggingbroeken van de zeeman :rolleyes::D Bij de vrouwen zit vaak elastiek onder bij de benen en dat vind ik zo irritant!

2. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    2,900
    1,389
    113
    Ik zit eerder met verbazing te lezen dat er mensen zijn die geen joggingbroek hebben :)

Ik kom thuis, pantoffels aan, en joggingbroek aan!

En ben ook op zoek naar lange !

3. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

Aug 5, 2019
    2,442
    4,368
    113
    Ik zweer bij de gevoerde leggings van de Primark, ziet er ook nog redelijk oké uit.

4. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

Feb 27, 2015
    4,563
    2,765
    113
    Female
    Noord Nederland
    Ik werk sinds maart thuis en heb dit eigenlijk nog nooit in een joggingbroek gedaan... Ik werk trouwens 30 uur per week voordat iemand denkt dat ik dan alleen maar korte dagen maak.

Ik heb ze wel hoor en vind dat die van de zeeman voor mannen fijn. Of primark voor mannen. Die hebben een wat skinny fit. Ook Nike doet het goed, maar dit zijn allemaal geen nettere joggingbroeken :D

5. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

Jul 17, 2013
    3,278
    1,441
    113
    Ik vind het echt heerlijk om de hele dag in een joggingbroek te lopen. Zit gewoon lekker chill en op een of andere manier geeft me dat een bepaalde rust. Ik werk 34/36 uur per week en zit sowieso 4 hele dagen achter mijn pc. Ik ga dan niet in een jurkje of rok zitten. Spijkerbroek soms wel maar eerlijk gezegd ook zelden. Mijn man loopt inmiddels ook lekker in een joggingbroek rond :D. Hij draagt die van super dry. Ik heb nav diverse tips hier al wat sites bezocht en ga van het weekend eea bestellen.
    Broeken met traveler stof lijken mij ook nog interessant. Ga ik ook ff naar kijken.

6. Zulema

Zulema Fanatiek lid

Aug 8, 2019
    1,670
    1,136
    113
    Female
    Van new yorker, voor maar 10 euro in verschillende kleuren.
    Beetje skinny model, ik draag ze echt alleen thuis maar mijn moeder bijvoorbeeld gerust naar werk, niemand die het ziet.

7. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Ik breek ook even in ;). Zijn die broeken van travellerstof niet erg fris? Ik heb wel een shirt van studio anneloes, maar dat is echt heel dun. Wel superkwaliteit, ik heb het al tig keer gewassen en blijft er gewoon hetzelfde uitzien. Ik vond hem best prijzig voor een dunne, vrij basic longsleeve, maar is het zeker wel waard. Maar die broeken, zijn die in zowel zomer als winterdikte te krijgen?

8. Anan

Anan Fanatiek lid

May 10, 2013
    3,016
    2,377
    113

Verdikkie! Die zijn leuk en heel goed betaalbaar. Helaas lijkt de dichtstbijzijnde winkel op 2 uur rijden te zijn. Geen online shop zeker?

9. Zulema

Zulema Fanatiek lid

Aug 8, 2019
    1,670
    1,136
    113
    Female
    Nee helaas niet! Ik moet er ook altijd voor naar een andere stad dus als ik er ben neem ik gelijk een groot aantal mee :oops:

10. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

Jul 17, 2013
    3,278
    1,441
    113
    Toevallig ligt die winkel in mijn woonplaats. Moet eerlijk bekennen dat ik er nog nooit naar binnen ben gegaan. Ik ga er ff naar kijken.

Anan likes this.
  11. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

Jul 17, 2013
    3,278
    1,441
    113
    Daar heb je wel een goed punt. Op J'mapelle (geen idee of ik het goed schrijf) daar verkopen ze die ook maar lijkt idd wel wat dunner. Op zich voor binnen prima maar voor buiten weet ik niet.

MamavanLieverd likes this.
  12. Anan

Anan Fanatiek lid

May 10, 2013
    3,016
    2,377
    113
    Heb trouwens net 2 australian joggingsbroekjes voor €7ps bij de action gehaald. Die zijn in de week aanbieding. Mooi slim fit model dus kleedt nog enigszins af

13. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

Sep 3, 2009
    2,636
    379
    83
    ..
    Het is geen joggingbroek, maar zit wel net zo fijn; de flared Jersey noos Vero moda broek. Valt heel lang

Koraal82 and spruitjes like this.
  14. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    Ikmheb van de zomer bij decathlon een hele fijne gekocht. Van fleece stof. Was van de zomer lekker warm in de avond op de camping en nu lekker om in te bankhangen savonds.
    Verder draag ik nooit joggingbroeken ed. Op mn werk een spijkerbroek, shirtje en mn werk jasje (zorg) en als ik vrij ben een broek met een trui/shirt/blouse of een jurk of rokje.

15. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,190
    113
    Ik vind deze echt heerlijk, heb een zwarte en een blauwe. Zien er prima uit, ook voor buiten.
    Ik vind echt een verschil tussen een broek als deze en een joggingbroek van een tientje van de zeeman. Die laatste vind ik echt alleen geschikt voor bank hangen

Attached Files:

Koraal82 likes this.
  16. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

Jul 17, 2013
    3,278
    1,441
    113
    Hoe heet dit model? Ziet er prima uit.ik draag normaal ook "luxere" joggingbroeken want gebruik ze ook om te tennissen.

Share This Page