toet toet parkeertoren of trein??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door stokstaartje, 22 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stokstaartje

stokstaartje Actief lid

19 dec 2012
    119
    0
    16
    Ik kom er niet uit......dus hopelijk mensen met ervaring hier.
    Ik wil voor sinterklaas een uitbreiding kopen van toet toet. We hebben hier al de garage en de extra wegdelen.....wat is nu t leukste......de trein of de parkeertoren?

Alvast bedankt!!!

2. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Wij hebben een jaar geleden de Franse trein gekocht en absoluut een hit. Het treintje rijd zelf.
    Parkeertoren vind ik er ook supertof uit zien trouwens

3. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Wij twijfelen ook erg tussen die 2. Maaar ik denk dat het de trein word. Onze ervaring met de garage glijbaan is dat het snel losgaat en de autos er naar een tijdje niet meer soepel vanaf gaan.

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Je moet wat w40 tussen die wielen van de auto's doen. Die tip heb ik hier eens gelezen. zelf nog niet gedaan maar ga ik wel eens doen.
    Wij hebben de parkeertoren klaar staan voor sinterklaas.

Welke trein bedoel je? Die hele grote? Lijkt me ook leuk maar wel groot haha

5. stokstaartje

stokstaartje Actief lid

19 dec 2012
    119
    0
    16
    Dank je voor jullie reacties. Sydneys...dat is een goede tip, want inderdaad ze rijden niet echt goed meer van de garage. Als er nog meer mensen zijn met ervaringen met 1 van beide....dan hoor ik dat graag!:D

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Parkeerterrein is hier een dikke hit!
    Beer speelt er al 3 maanden elke dag mee.

En van de Sint krijgt hij de trein.

7. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Wij hebben beide, en ze zijn echt geweldig! Alleen mijn jongste is nog net ietsje te jong (of te lomp haha) voor een gedeelte van de trein.
    De trein heeft een verhoging waar hij op rijd, die moet je zelf omhoog 'takelen' en daarna rijd hij op een stukje rails die op 2 stijgertjes staat. Maar mijn zoontje duwt te hard (hij wil het treintje niet zelf laten rijden) en dan duwt hij wel 80x op een dag dat stuk kapot. Ook als hij gewoon speelt duwt hij dat stuk kapot met zijn voetjes of knietjes. Het is heel kwetsbaar en is zo los.
    Hij word dan boos, omdat het hem niet lukt omdat te maken, gelukkig kan zijn broer dat wel of ik. Maar na 10x ben ik er ook wel klaar mee haha :p
    Dus dat is wel een 'nadeel' maar voor de rest is het echt een super ding!

Deel Deze Pagina