johannes broodpitmeel vanaf wanneer?

Discussie in 'Voeding' gestart door Moesje78, 5 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Hallo,

Onze meid (5190 gram) krijgt 6 flessen per dag. Haar laatste fles is 180 cc en de fles s'nachts ben ik aan het afbouwen en zit nu nog ongeveer 60 cc in.
    Ik denk namelijk dat ze best zonder de laatste fles kan, en ik ben erover aan het denken om in haar laatste fles johannes broodpitmeel te doen, zodat ze wat "voller" zit.

maar mag dit al op deze leeftijd?

2. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ja dat mag het CB heeft het vrijdag tegen mij gezegt.
    Ik heb het gegeven en hij kreeg er onwijze kramp van dus ik ben er gelijk weer mee gestopt en nu heeft hij nergens meer last van.
    Ik had maar anderhalf schepje in 2 flessen gebruikt.

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    eigenlijk is het voor spugende babies. Ik zou he tniet zomaar geven om je kindje vol te laten zitten. Dan zou ik wachten tot 3 maanden en er rijstebloem in doen.

4. keizerin

keizerin Niet meer actief

Nee ik moet zeggen dat het CB mij het heeft geadviseerd omdat Wessel best snel zijn fles op heeft en daarna wat spuugt.
    Ze heeft ook gezegt dat ik hem anders wat meer overeind moet houden met voeden en dat werkt ook wel.

Anders moet je even het CB bellen en vragen wat je mag geven.

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Phoe, ik vind 180 eigenlijk best wel veel. Ik probeer nu 5x 150 te geven (ook ik bouw de nachtvoeding af) en ik vind dit al veel.

6. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    de arts van het cb heeft tegen mij gezegd dat dat meel pas mag vanaf drie maanden...

7. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    oke...dan wacht ik daar nog even mee....

thnx dames

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Koen krijgt Johannesbroodpitmeel (nutriton) in zijn fles vanaf dat hij 2 dagen oud is. Het mag dus wel. Koen krijgt het vanwege het vele spugen wat hij deed en das nu toch een stuk minder geworden. Maar als je het doet voor het volle gevoel... tja..... weet t niet... misschien even je CB bellen?

9. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan krijgt het ook eerst voor de honger nu voor het spugen.
    Daan kruht zelf zijn laatste fles 2 scheppen nutrix dit omdat hij anders 's nachts ook blijft komen en zijn naqchtfels niet afgebouwd kunnen krijgen.

Deel Deze Pagina