Vanwege risico Mexicaanse griep is de BV-avond afgelast waar ik heen zou gaan. Ik vind dit heel jammer, het zou ongeveer 2 uur duren dus ik neem aan dat je heel wat info krijgt. Waar zou ik nu de informatie vandaan kunnen halen? Ik kijk wel op internet maar zie verschillende sites met verschillende info. Zijn er meer dames die zonder info-avond gewoon aan de BV zijn begonnen? Bedankt alvast!
Jep, hier zonder BV-cursus, maar daar had ik achteraf spijt van... 't ging hier niet zonder slag of stoot. Enige voorbereiding is dus denk ik wel handig, via borstvoeding.com kun je een boel info krijgen en ik zag gisteren een link naar de site van ene dokter Jack Newman (geloof ik), die weer doorlinkte naar een site met allemaal handige filmpjes, (hoe kun je zien of je baby drinkt, enkel sabbelt, enz). Verder kreeg ik van de lactatiekundige de site: www.breastfeedingmadesimple.com waarop een animatie staat over hoe je je baby aanlegt. Verder: als er ook maar iets niet helemaal lekker gaat, gewoon gelijk een lactatiekundige erbij halen Ze zijn er namelijk niet voor enkel grote problemen, en zeker als je die info-avond mist, kun je op deze manier gewoon wat extra ondersteuning krijgen (en meestal wordt het vergoed).