hoi , ik heb nog een vraagje over de voeding van mn dochter, ze is van 13-12-12 en krijgt nutramigen met johannesbroodpitmeel erdoor. ze had 6 voedingen van 120/4 +2 johannesbroodpitmeel en dan niets meer eruit halen.dus dan is het 135cc ik moet dr meestal wakker maken voor een fles en dan drinkt ze vaak niet alles leeg dus wilde proberen naar 5 voedingen te gaan dus met 150/5 alleen dan afmeten tot 140 en dan 2,5 schepje johannesbroodpitmeel erdoor alleen heeft dit eigenlijk wel zin omdat ze daarvan dus wss ook niet alles flesjes leeg gaat drinken tot de 140cc of kan ik het beter met de 120/4 die 135 cc geven? ze slaapt snachts eigelijk door..meestal heeft ze tussen 11 en 12 dr laatste fles en komt dan tussen half 6 en 7 uur. soms rond 5 uur maar geef ik dr speentje die ik er dan af en toe terug in stop dan slaapt ze elke x nog stukjes verder en gaat niet echt huilen zoals ze doet als ze echt gelijk dr flesje wil. na dit flesje slaapt ze nog tot 10 a 11 uur. of zou het beter zijn om toch om 5 uur te geven zodat ze smorgens eerder komt weer en dan wel makkelijker de 6 voedingen red?
Mmm, ik weet niet of het goed advies is maar wij zaten rond die tijd ook op de laatste fles rond 23/00 uur en de eerste weer rond 5 - 7 uur. En daarna sliep ze vaak weer door tot 10/11 uur. Als ze om 5 uur kwam dan gaven we haar ook gewoon een fles en lieten haar dan weer doorslapen tot ze zelf weer wakker werd, vaak 10 uur. Nu krijgt ze om 23.00 uur de laatste fles en moeten we haar wakker maken om 8 uur (5 flessen). Kun je niet een nachtje kijken hoe lang ze doorslaapt na de fles van 5 uur? xxx
thnx voor de reactie , ik zou dat idd een keertje kunnen proberen hoeze t daarop doet het is eigenlijk de laatste week dat ze langer gaat slapen, eerst wilde ze hem echt rond 5 u half 6 dan ging ze echt huilen. als ze echt huilt of een vieze luier heeft krijgt ze hem dan wel eerder. als ze om 5 uur komt dan 120/4 maken of 150/5 ? want denk als ze hem zo vroeg krijgt dat het er 6 worden. vandaag heb ik een paar x 150/5 gemaakt en eentje 120/4 omdat ze kort op de vorige kwam maar vandaag worden het er toch 6 maar komt ook denk ik omdat ze ze niet helemaal leeg drinkt en nu verkouden is, gister en eergister dronk ze heel slecht en heel veel slapen
Je mag trouwens gewoon 6x150/5 geven. Bij welk gewicht weet ik even niet maar 6x150/5 is 30 schepjes en 5x180/6 ook dus bij 150 hoef je geen fles minder te geven.