Johannesbroodpitmeel...hoelang vantevoren klaar maken?

Discussie in 'Voeding' gestart door fafje, 11 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

hai..

ik geef bv dus ik geef het jbpm via een papje/spuitje..
    hoelang vantevoren kan ik dit maken...op de verpakking staat...restjes weggooien...neem aan, dat je het dus niet lang kan bewaren...

maar ik maak het met gekookt water...en dan laat ik het afkoelen..maarja soms heb ik daar de tijd niet voor..en heb ik geen afgekoeld gekookt water bij de hand om het op temp te krijgen..

kan ik het mss ook een uur vantevoren klaar maken ofzoiets..?

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik deed het precies zoals jij, alleen dan nam ik meestal heet water mee in een flesje in zo'n warmhoudzakje van de luiertas. Dat bleef meestal wel lang genoeg warm. Ik deed trouwens geen gekookt en afgekoeld water hoor, maar gewoon warm water. Dat kun je sneller ergens krijgen!

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik weet trouwens niet of je het wel eens geprobeerd hebt, om het te bewaren, maar dan wordt het echt goor. Helemaal dik en hard. Julia at het dan ook niet meer, dus was daardoor ook niet echt een optie!

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    waarom moet het persé met gekookt water? kraanwater hier in NL is goed genoeg toch? we mogen FV tenminste gewoon met kraanwater klaarmaken tegenwoordig...?

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik kookte 1 keer per dag water en deed dat in een flesje en dat gebruikte ik dan de rest van de dag om het nutriton papje te maken.

6. fafje

fafje Niet meer actief

ja dat staat op de verpakking...ik geef bv dus ik weet voor de rest niet wat normaal is...maar kraanwater mag ook??

en kan het dus ook koud gemaakt worden??

Deel Deze Pagina