LEUKE opmerkingen van vreemden over je baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nora1983, 20 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Lees hier regelmatig over mensen die vervelende opmerkingen maken over je baby, maar wat zijn nou leuke en/of grappige opmerkingen die je hebt gekregen van vreemden?

Ik was vanmorgen in winkel met halfjarige dochter in wandelwagen. Komt er een moeder met kleine meisje langs lopen(meisje kon net lopen, soooo cute!:D), hoor ik meisje zeggen:"mama, beer!" "Nee" zegt die moeder "dat is een baby" meisje hield voet bij stuk:"beer!" "nee, baby!" Nee, hoor, mijn dochter was toch echt een beer:D:D:D. Nou moet ik zeggen dat ze er ook wel erg knuffelig uitzag in haar gevoerde fleecejasje met capuchon en sjaal;)

2. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik hoor vaak dat mijn dochter mooie krullen heeft. Wildvreemden komen op haar af en ik ben dan nog trotser dan normaal.

3. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Onze dochter is vrij lang voor haar leeftijd, loopt los en kletst een eind in de rondte tegen iedereen die we op straat tegenkomen. Er is altijd wel iemand die blijft staan, aach zegt, en dan vraagt: hoe oud is ze? Ik antwoord vervolgens: 9 maanden. En dan krijg ik altijd zo'n blik terug :$. Samen met: ik dacht dat ze al ruim een jaar was.

Of dat leuk is of niet weet ik niet eigenlijk. Maar in ieder geval wel opvallend.

4. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hier komen wildvreemden ook wel is naar me toe en zeggen dan dat ik zon mooi kind heb:D.

Dat weet ik ook wel maar altijd leuk om het een keer extra te horen:p;).

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik ga heel graag met hem de deur uit want ik krijg altijd complimenten :D

Ooo wat kijkt hij wijs
    Oo lekkere wangetjes
    Is hij altijd zo braaf?
    Dat is wel ene brave he
    Do hebst te geine last van eh (daar heb je geen last van he)
    Mooie ogen
    Wat een lekker dingk

En wat ik heel leuk vond van een oud vrouwtje was "iedereen die hem ziet is voor de rest van de dag toch heel gelukkig eh? Je moet er maar naar kijken en je begint al te lachen van dat snoetje " zoiets zei ze maar dan in het plat. Ik vond dat wel heel leuk :)

6. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ah leuk toch, lekker trots op zijn!:)

7. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Die van mij lacht en zwaait naar iedereen. Heeft ook echt een heel vrolijk hoofd. Heb serieus in bijna elke winkel wel aanspraak. En ja wat zeggen ze dan.. Van alles.! Wat is hij vrolijk, wat een blij kindje, wat een mooie ogen, is hij altijd zo vrolijk, etc, etc.

8. gusto

gusto Niet meer actief

#8 gusto, 20 feb 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2014
    Grappig: "Huh, hoe kan dat nou? Is die echt van jullie? Echt?"

Man (Italiaans), dochter en ik ook, hebben alledrie heel donker haar en hele donkere ogen. Onze zoon is blond met hele blauwe ogen. ;)

9. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Ik was laatst boodschappen aan het doen. Kijkt een vrouw naar mijn dochtertje zegt ze: "wat een mooi meisje.De vader is zeker Aziatisch?"

Uhm....nee.

10. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

6 apr 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Geweldig he!!!

Naast de (voor ons) gebruikelijke opmerkingen zoals wat een vrolijk mannetje, lachebekkie etc... Kreeg ik vorige week de opmerking (van iemand die er verstand van had) dat ik hem moest opgeven voor modellenwerk.

Heb er heel hard om gelachen, ik wil geen gebruik maken van mijn zoontje, maar toch wel een leuk compliment.

11. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    "Goh wat een mooi jongetje!"

"Euhm, het is een meisje. Heeft knalroze jas aan"

"Oh sorry. Je weet het niet meer he tegenwoordig?"

tja, mevrouw had het wel even warm gekregen geloof ik :D

12. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Haha tegen mij zeggen ze ook weleens, wat een lief meisje terwijl hij echt een jongensgezicht heeft en altijd stoere jongenskleertjes aan haha vind ik dan.

Verder ook, de standaard oo wat is hij mooi, donker, schattig, knap, vrolijk enz! En woooow heeft hij al tandjes??? (2 tandjes, is ook heel vroeg) maar dat vind ik echt grappig. En hij lijkt zeker veel op zn vader he? Haha hij heeft echt niks van mij. Ik blond, blauwe ogen en ja hij is 2 druppels water papa.

Echt een jongetje toch?

13. tuc

tuc Niet meer actief

de opmerking die ik het leukste vind is wel als ik ook mn oudste bij heb, want zelfs wildvreemden zien en verbazen zich erover hoe erg mijn kindjes op elkaar lijken..ook al zit er 4,5 jaar tussen.

14. Onje

Onje Niet meer actief

Hier ook al een paar keer de vraag of het een jongen of een meisje is...
    Sja oordeel zelf maar ;)

Vorige week en vandaag weer voor de koemelk test geweest in het ziekenhuis. Van de ka de opmerking dat hij haar verschrikkelijk helder uit haar ogen vind kijken en dat ze iets bijzonders heeft in haar blik wat hij nog nooit gezien heeft :D
    En van de Co de vraag of we echt wel met de test bezig waten want hij had haar nog niet horen huilen. Ja hoor we zijn bezig, bijna klaar zelfs zeg ik. De bali secretaresse roept naar de Co sterker nog ik heb haar de hele dag nog niet gehoord. Waarop hij wegloopt en zegt ongelooflijk wat een bijzonder kind!

Twee keer op een dag, 2 verschillende artsen die je kind bijzonder noemen. Mijn hart maakte even een sprongetje hoor jeetje ! Vooral door de ka die was helemaal weg van haar. Was allang klaar en hij bleef maar kijken en na iedere wow kwam een aaaah ongelooflijk, ooooh wat speciaal :D

15. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen Lino voor het eerst naar de opvang ging na we verhuisd waren, van verschillende moeders de vraag gekregen of hij niet eens in een modeblad had gestaan.

En heel vaak de opmerking dat hij zulke mooie grote ogen heeft en prachtige krulletjes.

Haha waar ik altijd om moet lachen is dat veel mensen denken dat het een meisje is ;) Stoere kleertjes aan, en ik vind het wel echt een jongetje. Al moet ik zeggen, wanneer je zijn haartjes strak naar achteren doet kan je er best een meisje in zien ;)
    Zie het maar als een compliment. Ze zeggen niets voor niets, jongetjes die op meisjes lijken hebben een mooier (vooral fijner) gezichtje ;)

16. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Er kwam vorige een vrouw naar me toe en vroeg of ze even aan mijn zoontje zijn haartjes mocht voelen .
    En eigenlijk dagelijks wel een compliment over zijn knal rode haartjes . Erg lief , maar soms een beetje teveel aandacht .

17. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Hier ook rgelematig opmerkingen over haar mooie rode haren!! Toevallig dat er precies een jaar tussen jouw zoon en mijn dochter zit:D
    Maar dat rode haar ga je ook steeds minder zien, dus het wordt steeds bijzonderder!

18. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind dat rode haar ook echt geweldig en als ik zo'n kindje zie ben ik ook zo'n lastige voorbijganger die even beter wil kijken. Zo mooi, wees er trots op

19. Stephanie87

Stephanie87 Niet meer actief

Hier ook vaak vreemden bij de winkels....jeetje wat een mooie ogen....wat een mooi mannetje...
    Zelfs 1 keer een stel van de fiets gestopt om te zeggen hoe mooi hij was....dan blink je wel even van trots:)
    Mijn moeder had hem ook eens mee...en zei ook van jeetje, vreemde spreken je gewoon aan voor zijn mooie ogen ( heeft erg lange wimpers )

20. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Gister toen ie bij de apotheek lag te slapen in de maxi-cosi, kreeg ik de opmerking van een vrouw dat hij zoooooooo mooi was en dat hij zo in die reclame (geen idee over welke ze het had) kon meespelen.
    Trots!

Deel Deze Pagina