had toch weer jhbpm van natufood besteld, met nutriton gaat het ook wel goed maar voor mijn gevoel lijkt me natuurlijk gewoon wat beter. nu lees ik op het etiket van natufood dat er sporen van melk in kan zitten, we moeten nog provoceren maar mijn dochter drinkt nu wel allergy care van friso voor koemelkallergie. nu had ik haar vanmorgen een fles gegeven met natufood jhbpm erin maar als ze een paar slokken nam was het hard huilen, weer ff rustig drinken en dan weer huilen, halve fles gedronken, toen nog maar een fles klaar gemaakt zonder, maar toen had ze geen zin meer. later was ze wel weer rustig, maar zou dit echt komen door die natufood jhbpm of zou het gewoon stom toeval zijn. zijn er meer moeders die hun kindje met kma jhbpm van natufood geven?
Ja ik denk stom toeval..... Meer dat het komt doordat dit puur is en misschien was het wel dikker dan ze gewend is of juistte dun? Hier was het huilen toen het te dik bleek en ze er veel moeite mee had het uit de speen te krijgen. Sporen van hoefde wij nooit te vermijden.