koemelkallergie vraag?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Merlijn1983, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Mama's hoe herkenden jullie bij jullie kindjes koemelkallergie?
    Huilt een baby bij kma de hele dag of hoeft dat niet perse?

2. Icnurse

Icnurse Actief lid

11 jun 2012
    282
    0
    0
    Mijn zoontje huilde vooral na voedingen en had heel erg buikkrampen en daar huilde hij flink bij. Verder kon hij tijdens zijn slaap zomaar ineens gaan huilen en dan niet meer te troosten. Tussendoor was het een vrolijk ventje en lachte ook veel! Daarnaast had hij heel erg last van eczeem.
    Toen we over gingen op de pepti werd het onrustige slapen gelijk minder en huilen na de voedingem verdween ook na ongeveer een week. Het eczeem zag je langzaam minder worden. Met provoceren komt dit alles weer terug. Nu met 1 jaar weer provoceren en hopen dat hij eroverheen is!!
    Verdenk jij je kindje van KMA?

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Mijn dochter huilde niet meer dan een ander kind, had geen eczeem, geen chronische verkoudheid... We wisten het pas toen ze bloed in haar stoelgang kreeg, van de fel onstoken darmen.

4. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Mijn zoontje slikte en rochelde heel veel, soms spuugde hij een heel klein beetje gelig. Wij dachten reflux(heeft ons tweede zoontje namelijk ook gehad).
    Hij is 7 weken en hij krijgt nu 5 weken voeding voor reflux, alleen sinds 2 weken heeft hij last met poepen(harde poep), Zijn huid is wat rood en onrustig in het gezicht, hij niest, hoest af en toe en 'snurkt' een beetje, ook is hij veel onrustiger, vooral tussen 4 en 9.
    S'nachts slaapt hij wel erg goed en omdat veel symptomen van km en reflux overheen komen weet ik het niet meer.
    Zodadelijk wel richting huisarts en ga ik het wel bespreken.

5. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    toen onze dl (via bv) volledig werd blootgesteld aan koemelk had ze krijsbuien van zn 2 uur, 1 a 2x per dag en de rest van de dag erg onrustig, snachts heeeeel vaak wakker en willen drinken, wou alleen maar gedragen worden enz. maar geen exceem verkoudheid oid.

6. Memories

Memories Niet meer actief

hier huilde ze 13u per dag maar dat kwam door de reflux achteraf.
    het was voornamelijk heel veel spugen wat ze deed en uitslag

7. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Mijn oudste kreeg heftige darm krampen en huilde 6 tot 8 uur per dag (zo'n 2 uur na de fles). Echter had hij ook een flinke reflux en kiss-sydroom.

8. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Overprikkeld door niet kunnen slapen, enorme schijven eczeem op wangen en schouders, niet kunnen poepen, benauwd, niezen, altijd maar 'verkouden'.
    Steeds slechter gaan drinken. Huilen viel we mee. Wel veel krampjes.

Deel Deze Pagina