Hallo, Ik heb een vraagje over flesvoeding. Geeft tot nu toe nog steeds borstvoeding maar moet zometeen weer gaan werken en wi daardoor 1 voeding vervangen voor flesvoeding. Ik zou gewoon niet weten wat voor voeding ik moet kiezen. Het consultatiebureau gaf aan dat Friso of Frisolac het dichtsbij de smaak ligt van borstvoeding. Zou dus graag een voeding hebben die gezien de smaak het dichtsbij borsvoeding ligt. Het moet dus een prima opvolger zijn borstvoeding. Heeft iemand adviezen voor mij welke keus ik dan het beste kan maken. Groetjes Karin
gohdenk wel dat het verschil er altijd in blijf aangeizen borstvoeding de smaak aanneemt wat jij heet zal het wel een groot verschil blijven. ik probeer zelf te stoppen met bv en het cb heeft gezegd dat als hij het niet moest lusten omdat het echt een groot smaak verschil is om er dan een beetje roosvisee door te mengen een klein beetje maar.
bij mij werd ook gezegd dat de zuurdere FV dichterbij BV komen....dus Friso of simalac.... Ik gebruik Friso na een maand BV te hebben gegeven. Lynn vond het direct lekker, geen probleem....gewoon uitproberen lijkt me
Hallo Chacha, Ik hoorde van iemand dat deze de borstvoeding samen met de poedermelk mengt om zodoende bijv een volledige fles te kunnen geven. Dus half half. Weet jij of iemand anders of dit mogelijk is met Friso of Simulac? Groetjes Karin
Bij het cb zeiden ze dat ik gewoon kon mengen....ik weet niet hoeveel je zoontje drinkt, maar als je bijvoorbeeld 100 cc BV hebt, kun je 100 cc FV toevoegen (90 cc water en 3 schepjes, 1 schepje per 30 cc) Ik ben helaas in 1x overgestapt, had bijna geen melk meer in de borsten. Dit pikte Lynn goed op.
bv kan je met ieder merk mengen hoor. En er is al eens een topic geweest over welke voeding je het beste kan nemen en Friso kwam het beste uit de bus, dus zou friso kiezen! groetjes
tegen mij is ook friso gezegd, en als ik op de knip wilde letten is kruidvat merk ook heel goed. (nou scheelt friso al een hoop met nutrilon)
Maar bij kruidvat zit minder in de pakken dan bij Friso, dus zoveel scheelt het niet En Friso is natuurlijk bijna overal te koop, en kruidvat alleen bij -je raad het al- kruidvat Ik zou in elk geval ook voor Friso gaan. Ik heb zoveel problemen met de nutrilon gehad, voor mij (en iman natuurlijk) nooit meer nutrilon!
Emme krijgt ook Friso (normaal) en doet het prima. Geen krampjes en ze geeft ook nooit voeding terug. Pim
Hallo, Ja heb dus vanmiddag Friso gekocht. Morgenvroeg de tweede voeding ga ik het mengen met borstvoeding om te kijken hoe dat gaat. Heb nu nog een voorraadje BV in de diepvries liggen die ik erbij doe. Op dit moment is het kolven ook niet meer bij te houden omdat hij ineens overgaat van 140cc naar soms bijna 200 cc. Snap er niets van maar als ik 150cc geef wat het consultatiebureau aangaf gaat hij direct na de voeding weer huilen. Snap dit niet goed. Groetjes Karin
Succes Karin, laat je ff weten hoe het gegaan is. Misschien is je melk niet voedzaam genoeg? Dat ie daarom meer wil?