kan dit kwaad?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Partyrocker, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Mijn zoontje krijgt sinds een paar weekjes kruidvat forte voeding. Nu zijn mijn man en ik allebei stom vergeten een nieuw pak te halen. Heb alleen nog zn Friso Comfort. Zal hij hier last van krijgen als ik dit even gebruik? Ik gebruikte het om te combineren, maar dat deed ik alleen soms nog. Morgenochtend kan ik pas weer halen.

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Is het pak open of dicht?

Als het open is en langer dan een maand open staat zou ik het niet doen.
    Is het gesloten dan maakt het helemaal niks uit. Voeding is voeding.

En als je echt twijfelt laat dan een van jullie naar de avond apotheek gaan, of een avond winkel bij je zelf in de buurt. Er zal vast en zeker wel een avondwinkel bij je in de buurt open zijn?

3. Partyrocker

Het zit in zoon bewaarbus van Friso.. of het echt langer dan een maand is durf ik niet te zeggen. Denk t bijna niet en anders zal t net iets meer zijn. Het gaat mij eerder om de wisseling van voeding.

4. Partyrocker

Heb nog een gesloten verpakking friso standaard gebruik die mirgenochtend wel. Hij heeft alleen vanavond drie svhepjes ervan gehad

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Kan normaal gesproken totaal geen kwaad hoor. Hij eet toch al van alles en nog wat? Dan is hij er al aan gewend verschillende dingen in zijn maag te krijgen en maakt het echt niet uit als er eens een ander merk in de fles zit.

6. Partyrocker

Ja dat klopt idd, bedankt voor je reactie!

Deel Deze Pagina