Johannesbroodpitmeel

Discussion in 'Flesvoeding' started by shaantje, Dec 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shaantje

shaantje Fanatiek lid

Feb 8, 2007
    1,332
    0
    0
    Onze meid heeft nu Nutramigen gekregen, maar dit is zo dun dat ze dit als je ze laat doen op 10 minuten zeker opheeft. Ze heeft ook last van reflux, hierdoor komt de voeding er weer super vlot uit...

Nu hebben wij een aantal weken geleden Nutriton al gebruikt bij een andere pap, maar hier kon onze meid niet zo goed tegen. Ze kon super moeilijk ontlasting maken en kreeg hierdoor dus ook enorme krampen.

Nu heb ik al veel positieve reacties gelezen over Johannesbroodpitmeel van Natufood. Ik heb dit dus op internet opgezocht om te bestellen, maar nu is dit nergens meer te verkrijgen :(. Weten jullie nog een site waar ik dit nog wel kan verkrijgen? Of is het van merk veranderd? Of is Nutriton nog het enige dat te verkrijgen is?

Ik hoor het graag!

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

3. Riannev

Riannev Actief lid

Jan 19, 2013
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laatst zag ik het gewoon bij de supermarkt!

Deen geloof ik...

4. shaantje

shaantje Fanatiek lid

Feb 8, 2007
    1,332
    0
    0
    Dankje dames!! Ga ik dit product eens proberen :).

5. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

6. Silcl

Silcl Lid

Dec 2, 2013
    18
    0
    0
    Sinds vorige week moesten wij ook beginnen met johannesbroodpitmeel door de flesvoeding te doen. Ik wist toen nog niet dat er ook van Tammi jbpm was en heb dus nutriton gekocht.
    Ik ben vanmorgen heel snel die van Tammi wezen halen, want ons kleine dametje heeft sinds we de nutriton gebruiken zulke enorme darmkrampjes! Ik hoop dat het met de Tammi een heel stuk minder wordt!

Ben benieuwd of het bij jullie ook een ander effect heeft!

7. shaantje

shaantje Fanatiek lid

Feb 8, 2007
    1,332
    0
    0
    Het is besteld, maar nog steeds niet binnen :(. Hopelijk één van de dagen.

Share This Page