Even een vraagje: ons zoontje van bijna 8 weken spuugt vrij veel, daarbij krijgt hij Nutrilon Omneo voeding tegen darmkrampjes en moeizame ontlasting. Nu zou ik jbpm bij zijn voeding kunnen stoppen, maar ik hoor verschillende verhalen. Bij de ene baby verergert de verstopping en de ander gaat er juist meer van poepen. Wat zijn jullie ervaringen?
Hier ook de omneo voeding. En van de nutriton raakte ze in hele erge diarree!! Hier zijn we mee gestopt, en begonnen met de dr browns fles. Spugen is minder, en geen diarree meer.
Hier eerst ook omneo gehad, ook harde ontlasting.. Daarmee gestopt (geleidelijk) en toen begonnen met de standaard met jbpm, spugen werd er wel minder door, en het had geen effect op haar ontlasting gelukkig.. nu ook alweer zonder jbpm en spugen is zo goed als over gelukkig, maar nu wel weer harde ontlasting, hoort ook een beetje bij haar denk ik.. Misschien ook even met het CB overleggen?
Is verschillend per baby lijkt me. Onze dochter kreeg van jbpm erg veel last van haar darmpjes. Zo zielig Eerst verstopping en toen diarree! Na ongeveer 2 weken ging het beter.
Heeft ze last van het spugen? Hier had zoon er geen last van, alleen mama had last van het vele wassen Rond 5mnd werd het vanzelf beter. Als ze er geen last van heeft, zou ik geen jbpm gebruiken. Het maakt dat de voeding minder omhoog komt, maar het kan nog steeds omhoog komen al heb je het als ouder dan niet meer door.