Hoi Allemaal Ik ben een moeder van drie meiden. 7,3 en 1 jaar. Mijn dochter van 16 maanden wordt sinds aantal weken regelmatig s'nachts wakker en begint hysterisch te huilen en is ook bijna niet te stoppen. Ze slaapt nog op onze kamer en denk dat het ook daarmee te maken heb. Onze twee oudste dochter heb altijd na 6 maanden in een eigen kamertje geslapen maar nu hebben we geen extra kamer over Ik vind het erg lastig hoe ik dit moet aanpakken. Het zijn grote kamers en prima te doen. Zij gaat dan bij haar 3jarige zusje. Zij slaapt met lichtje aan en deur op Een kier. Iets waar onze jongste totaal niet gewend aan is. Ik stel het ook steeds uit omdat ik bang ben dat ze beide gewoon niet slapen. Bovendien begint de jongste al te huilen als ze het ledikantje in moet. Hysterisch ook. En wil ook de nachtrust niet verstoren van mijn andere dochter die heel goed en rustig slaapt.. Wie heeft tips?
Geen tips.. maar je zult hoe dan okk een keer een stap moeten zetten om bepaalde rust op te bouwen en terug te vinden.. succes!
Misschien gewoon proberen, en kijken hoe het gaat. Zou ze wel apart op bed leggen. En wachten tot er 1 slaapt.