Nu het allemaal weer wat kouder word willen de kids natuurlijk lekker op de grond spelen. Daan doet niet liever dan dat. Maar we hebben zeil op de grond het is wel lekker warm in huis maar tja de vloer moet. Op alleen het speelkleed spelen dat zit er niet in er omheen is veel leuker. Hoe doen jullie dat? extra kleding maar hij heeft het verder al zo warm.
Wij hebben onder onze tegelvloer vloerverwarming dus dat is niet erg. En in de kamer hebben we een houtenvloer. Ik weet niet of dat minder koud is dan zeil. Er ligt een ondervloer onder. Ik heb een grote deken op de grond liggen, formaat 1 persoonsdekbed en daar speelt Niels op, soms gaat hij er ook vanaf dat laat ik dan gewoon zo. Mijn oudste speelde altijd op een 1 persoonsdekbed op de grond.
Wij hebben laminaat en dan trekt ook zo koud op. Hebben bij de ikea een paar vloerkleden gehaald om op de vloer te leggen. In de zomer gaan weer ze de zolder op!
Ik doe mijn kleintje lekker dikke kleding aan, trainings pakje en fleece truitje bv. Als hij het koud heeft blijft ie wel op de foam tegels zou ik denken, maar die zijn inderdaad te leuk om uit elkaar te halen