Justin gebruikt al n hele tijd de dodie I II III speen va 4 maanden. Nu wilde ik er ook bambix in doen, maar hoe 'dun' ik t ook maak, op stand III gaat t zelfs niet lekker, de grotere graantjes (voor zover mogelijk dan) die passen er niet goed doorheen, alleen met heel hard zuigen. Wie o wie heeft hier ook ervaring mee? Ik meen dat je in de drogist etc alleen maar de pasgeborene spenen had en va 4 maanden (papspeen)?
Dat was ook al mijn idee. Maar kan je dit gewoon ook geven tot hij n jaar is dan? En wat zegt t cb etc hier van dat je nutrix ipv bambix geeft? Ik heb ook maar weer de difrax tevoorschijn gehaald, maar dit werkt al helemaal niet bij Justin ivm zn zuigreflex.
Dodie heeft ook een speciale papspeen I II III. Onze kleine meid krijgt hier gewoon de Bambix door. Wel op standje III en 4 eetlepels. Dit gaat hartstikke goed! Gewoon bij Kruidvat gekocht.
Wij hebben ook het speen-probleem met beide kinderen gehad (en hebben dit met de jongste nog steeds... ). Onze dochter dronk met een aventspeen (ook een 1,2,3-speen) en omdat zij al haar energie nodig had (dus was drinken zonder al te veel energie een pré) en we hebben het gat gewoon groter gemaakt. Bij ons kereltje hebben we ook het probleem dat 't niet snel genoeg gaat dus hebben we het "difrax"-speen-gat gewoon wat groter gemaakt. We hebben het stukje bij beetje gedaan, tot we het gat goed genoeg vonden. Voor we dit hebben gedaan hebben we alle spenen en flessen (merken geprobeerd). Snap je het nog?
Hier ook al van alles gehad.. Bibi, avent, difrax maar toch is dodie voor Justin de beste. Ik heb de PAP speen gevonden hoor! Zal t vanaaf proberen, ben benieuwd!
ik geef nog steeds nutrix door de fles savonds heb er niks over gehoord van het cb dat dit niet mocht.