Wat is dit? Het bekende sprongetje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door loca, 13 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loca

loca Bekend lid

18 mrt 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Boaz is morgen 8 weken en heeft vandaag opeens een heel ander ritme.
    Hij slaapt altijd in zijn eigen bedje en is vaak na drie kwartier weer wakker. Hij komt dan even beneden (laten liggen dat hij in slaap valt heeft bij hem geen zin) en gaat zodra hij weer moe is weer naar bedje toe. Dit gaat altijd goed.

Vandaag is hij echter na 10 minuten al helemaal van slag, zelfs de box waarin hij het altijd zeker 10 minuten kon volhouden vind hij helemaal niks.
    En zijn bedje...die blieft meneer niet meer.
    Leg ik hem in de kinderwagen mét zijn jasje aan is hij meteen vertrokken in een diepe slaap voor een paar uur :confused: .
    Volgens mij vind hij dat jasje fijn, het mutsje op geeft hem denk ik een geborgen gevoel ofzo.

Was er nou bij 8 weken ook een sprong? (Hij was trouwens wel bijna 2 weken over datum bij de geboorte :) )

2. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi hier bijna hetzelfde verhaal meneer wil niet in zn bedje gilt de boel bij mekaar de box deugt ook niet ook dan is het gillen geblazen en ik laat hem dan wel ff huilen maar in slaap vallen ho maar enige manier hoe ik hem in slaap krijg is hem bij me te nemen dan is ie vertrokken maar zodra ik hem neerleg is het meteen weer brullen tis zelfs zo erg dat als ik hem laat huilen hij zo driftig word dat er soms wat voeding via zn neus uitkomt maar dat is echt alleen wanneer ie heel erg over zn toeren raakt. mijn zoontje is 3 en halve week tevroeg geboren.
    groetjes joyce

3. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi hier bijna hetzelfde verhaal meneer wil niet in zn bedje gilt de boel bij mekaar de box deugt ook niet ook dan is het gillen geblazen en ik laat hem dan wel ff huilen maar in slaap vallen ho maar enige manier hoe ik hem in slaap krijg is hem bij me te nemen dan is ie vertrokken maar zodra ik hem neerleg is het meteen weer brullen tis zelfs zo erg dat als ik hem laat huilen hij zo driftig word dat er soms wat voeding via zn neus uitkomt maar dat is echt alleen wanneer ie heel erg over zn toeren raakt. mijn zoontje is 3 en halve week tevroeg geboren.
    groetjes joyce

Deel Deze Pagina