Geen (bij)voeding meer willen na buikgriep

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door ffff, 30 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ffff

ffff Bekend lid

9 okt 2012
    911
    545
    93
    Dag allemaal,

Ik zit even met het volgende, misschien heeft iemand nog raad. Vrijdag had ons dametje (9,5 maanden) een flinke buikgriep, spugen, diarree, alles er op en er aan. Sindsdien weigert ze fruit, boterham, avondeten, soepstengels, etc. en water en thee. Eigenlijk komt ze de dag door op borstvoeding. Nu dacht ik, dat is wel prima, even bij mij aansterken en dan gewoon weer verder zoals eerder. Maar het is nu maandag en ze vertikt nog steeds het kleinste hapje of slokje andere voeding. En morgen ga ik weer werken tot vrijdag, en mijn kolfrecht is voorbij, dus ze kan 's ochtends en 's avonds en 's nachts drinken (totaal meestal 4x), zoals de afgelopen maand, maar niet meer dan dat. Wat nu?
    Ik heb het haar aangeboden, zelf laten pakken, speels, wat aandringen, etc., maar ze doet het gewoon niet. Vandaag uit wanhoop zelfs besloten dat ze alleen haar ochtend- en avondborstvoeding kreeg en tussen de middag een boterham of niets, maar nu zit ik met een totaal hysterische baby die nog steeds alles weigert.

Wat ga ik nou in vredesnaam doen..?

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Misschien gaat het in de opvang makkelijker?

En anders toch maar even fv geven?

3. ffff

ffff Bekend lid

9 okt 2012
    911
    545
    93
    Ze heeft vanmiddag op mijn arm een korstje willen eten en sindsdien breidt ze snel weer uit naar ander eten. Altijd net als je denkt dat 't niet goed komt hebben die kleintjes weer een truc achter de hand ;)

Deel Deze Pagina