Jeetje wat vliegt de tijd! Elena is al bijna 6 maanden! En nu komt dan de overstap naar de opvolgmelk. Ik geef nu Friso Comfort 1. Is het nou de bedoeling dat je doorgaat naar Friso Comfort 2? Of kan ik nu Friso Normaal 2 geven? Hoe hebben jullie dit gedaan?
Hier zijn we nog niet zo ver dat de overstap eraan komt, maar ik heb er wel over na zitten denken. Je zou de friso-informatielijn eens kunnen bellen of zij advies hebben. Ik denk dat ik sowieso niet ineens van Comfort 1, naar Normaal 2 over zou stappen. Misschien kan je een tijdje Comfort 1 mengen met Normaal 2 en dan de comfort afbouwen en de normaal opbouwen... (als je over wilt stappen naar normaal natuurlijk). Je zou natuurlijk ook door kunnen gaan met Comfort 2, ik weet niet wat wijsheid is, maar ik blijf je topic even volgen. Over een maand of 3 kan dat nog wel eens van pas komen . Laat je nog even weten wat je gedaan hebt en hoe dat is gegaan?
Wij zijn toen overgestapt van comfort naar normaal. Krampjes hadden ze al maanden niet meer en voor het teruggeven hebben we nog een tijdje apart nutriton gegeven.
Hm, ja dat is dus ook mijn gedachte. Krampjes heeft Elena niet meer, en spugen doet ze nog wel eens, maar niet meer zo als in het begin. En mocht het wel gebeuren, ja ik kan het dan aandikken met Nutrix. Ik vind het onzin om nog steeds comfort te blijven geven eigenlijk.
Ik ben overgestapt naar comfort 2. Ik had een pakje friso normaal 2 van een vriendin gekregen, maar dat werkte dus niet ivm spugen. Je kunt het gaan proberen met een pakje normaal. Misschien eerst even mengen met comfort. Hoop dat het bij jullie wel lukt!
Ik ben ook gewoon over gegaan naar comfort 2... met 8mnd ben ik de normaal gaan proberen en het gaat super!
van comfort 1 direct zonder mengen over op comfort nummer 2, ging prima. geven comfort vanwege ontlasting
Nou dames, ik ben overgestapt naar de Comfort 2. Op zich geen probleem, maar Elena wil de laatste dagen niet goed drinken. Ze heeft ook een griepje onder de leden, dus ik weet echt niet waar het aan ligt. Maar op advies van het CB en de HA maar gewoon Comfort 2. Dankjulliewel voor jullie reactie en voor het meedenken!