Op mij komt ze over als een type dat al lang en breed weer een nieuwe multi miljonair aan de haak heeft geslagen. En als ze die zo kan manipuleren als ze bij anderen heeft gedaan zal dat wel voor haar worden betaald.
Dat dacht ik ook. Maar ze hoeft het niet eerst te betalen. Er zijn blijkbaar 2 soorten rechtbank in Virginia en bij de ene wel eerst betalen en bij de andere niet
https://www.ad.nl/show/amber-heard-in-beroep-tegen-vonnis-in-smaadproces-johnny-depp~af845f59/?referrer=https%3A%2F%2Fl.instagram.com%2F
AD: "De jury bevond zowel Heard als Depp schuldig aan smaad tegenover elkaar." Dit is wel héél erg kort door de bocht. Ik zou bijna willen zeggen, niet waar.
Ja het is wat met die Amber. Ik zie af en toe wat voorbij komen op you tube....wat een soap. Volgens mij is JD alweer verder met zijn leven.
Al bij al ik ben pro Johnny Depp. Hij heeft al heel wat meer bereikt dan dat kind dat nu denkt dat ze alles is. Maar ok, hoe gaat ze het doen? Ze heeft al zoveel problemen veroorzaakt enkel door interviews te doen na de rechtszaak. Al bij al hoe ze is en zich heeft geprofileerd tijdens het proces... ze heeft heel sterk toezicht nodig als moeder, sorry maar iets als dat zou ik nooit vertrouwen met een kind, Het kind is niet eens haar prioriteit... ze heeft geen geld om te betalen voor wat ze is opgelegd nu en toch wil ze nog verder gaan? Met wat geld? Echt ik denk dat voor sommigen de vergeetputten van de middeleeuwen echt wel een oplossing zijn.
Dank jullie wel! OT. Ik lees net dat de vrouwelijke advocate van Amber is opgestapt uit de zaak. Rottenborn blijft wel actief in haar verdedigingsteam.
Ik snap niet zoveel meer van de zaak. Ik heb ook geen idee wat Amber nu precies wil met het hoger beroep. Ja alleen dat ze het geld niet kan/wil betalen?
Volgens mij is alles ongegrond verklaard en komt er niets meer verder nu? Volgens de laatste foto's woont AH nu in Israel met haar partner, waardoor ze dus niet gedwongen kan worden die geldsom te betalen aan Johnny. Er gaan geruchten rond dat ze laatst in Australië getrouwd zijn (lijkt me niet gezien wat er in Australië tegen haar loopt) en er zijn ook geruchten dat ze helemaal geen baby heeft maar dat het allemaal show was.
Deze zaak is zo veel bekeken. De idiootste verhalen zullen de ronde doen. Geruchten lijken mij nu best nutteloos. Ik bedoel: hoe vind je een goede bron? Als ik zie wat voor onzin Boulevard hier al uit kraamt... Hoe kan je dan een 'goede' roddel vinden?
Ze heeft een dochtertje, via draagmoeder. Het meisje is 1 jaar en nog wat oud nu. Deze dame is echt voer voor psychiaters en psychologen. Depp is niet onbesproken maar daar kan je nog een touwtje aan vastknopen als je wil. Maar Heard, echt ik heb het geprobeerd maar het touwtje wilde echt niet.