Ik heb ook bij Johnny dat ik aan Sjonnie denk met zijn Aussie op een Sita John (Djohn) vind ik al een stuk beter. Aron of Aaron moet ik aan dat stukje van Najib Amhali denken 8) over Aaron Winter....... Maar goed dat is mijn asociatie. Als ik dan moet kiezen, dan kies ik voor Aaron (dus dubbel a)
Aron is erg leuk! Aaron vind ik minder leuk. Johnny, niet mijn smaak. En er zullen later vast veel mensen het uitspreken als Sjonnie als ze hem niet kennen. Denk aan leraren in de klas die de namenlijst voor het eerst opdreunen.. en aan de kinderen die hem dan een beetje plagen door Sjonnie te zeggen. En geen zorgen, we noemen onze zoon ook nog wel eens "Henk" terwijl ie echt een heel andere naam heeft gekregen.
Ik heb helemaal geen sjonnie idee en lees de naam gewoon heel stoer als " Djonnie ". Johnny vind ik helemaal top, maar Aron is eigenlijk ook ok. Succes met de laatste loodjes.
Sorry krijg bij Johnny ook jongen op nikes en met een matje te zien voor me..... Aron ook niet geheel mijn keuze mar zou ik eerder voor kiezen...
Nou, die keuze is voor mij snel gemaakt. ARON! Johhny is zo passé en inderdaad allemaal negatieve associaties.
het is erg persoonlijk, maar Aron of Aaron erg mooi! Had hem ook op 2 , nu is het Stijn geworden... John of Jon vind ik wel leuker als Johnney.
Ik vind johnny ook helemaal niks! Zou dan 100% zeker voor Aron gaan, Roan vind ik ook leuker. Of inderdaad Aron Johnny ervan maken als het echt jullie naam is.
Dit was idd ook het eerste wat in mij opkwam idd. In het Engels uitgesproken vind ik het nog wel leuk Johnny maar hier in NL spreken ze het natuurlijk uit als Barbaren. Kortom, ik zou zeker voor Aaron gaan!