Hoi allemaal. Ik zit er sterk aan te denken om voor ons zoontje (nu net 8 maanden geweest) een Nuna Pepp te halen. Wij hebben best een 'lompe' kinderwagen, en mij lijkt een buggy gewoon ideaal voor wat kortere afstanden zoals, stukje wandelen, na de winkel etc. Hoe is de zitcomfort van de Nuna Pepp? Kan een kleintje daar redelijk lang in liggen of is het toch echt voor de korte afstanden. De wat 'goedkopere' buggy's lijkt mij niet dat ze daar een hele dag (ik noem maar wat) in kunnen liggen. De Pepp oogt heel comfortabel, is dat ook zo? We gaan dit weekend even langs de Baby-Park / Baby-Dump om de Pepp te bekijken maar ik wou even wat van jullie ervaringen mee nemen Hoe doen de wieltjes het op straat? Maakt dat erg veel lawaai? Ik vind namelijk dat de Quinny Zapp aardig wat lawaai maakt op straat.. Alvast bedankt!
Echt een goede buggy! Wij hebben de zapp en de nuna pep en aan de pep kan ik een zware tas hangen zonder dat deze omvalt. Super wendbaar. Ben er erg blij mee
Eens met voorgaande reacties, een geweldige buggy en zoontje zit er prima in en dochtertje incidenteel (18 kilo) ook. Nog nooit zo'n fijne buggy gehad en hier al heel wat buggy's en kinderwagens in huis gehad.
Wij hebben Nuna Pepp, we gebruiken alleen als we op vakantie gaan. Hier gebruik ik gewoon mijn Stokke, maar Nuna Pepp is de beste buggy
Alleen maar lof dus voor de Nuna Pepp. De zitcomfort van de Pepp lijkt me niet 'slechter' dan een gewone wandelwagen. Tuurlijk een gewone wandelwagen heeft super vering. Dat snap ik. Maar ik ga er van uit dat mijn zoontje (nu net 8 maanden geweest) best 2 uurtjes in een Pepp kan zitten als we een stukje gaan wandelen? Klopt dat?
Hier ook niets dan lof over de pepp! De wieltjes zijn dan wel hard maar heb daar tijdens het rijden geen last van, terwijl ik dat bij de quinny buggy echt irritant vind. Zitcomfort ook prima, vind het ook fijn dat ie achteraan de fiets hangt ipv aan de zijkant. Ja, de pepp heeft de bugaboo al snel vervangen hier. Denk dat ik vanaf een maand of 10 de buga niet/amper meer heb gebruikt. Edit: ook het feit dat je hem met 1 hand (of zelfs vinger) kunt besturen was voor mij 1 van de redenen om voor deze te gaan
Nog even een vraagje over de buggydrager van de Nuna Pepp. Als je de Pepp achterop de fiets hebt is er dan nog wel plek voor een achterzitje?