Op de prachtige datum 05-06-'07 is Lara om 21:18 uur geboren. Ze woog 3560 gram en is 48 cm lang. Helaas moesten we in het ziekenhuis bevallen omdat ze in het vruchtwater had gepoept, maar er was niks aan de hand en gisteren mochten we al naar huis.
Ky, ook hie rnogmaals gefeliciteerd met jullie mooie dochter! Geniet lekker van je kraamtijd en laat je schoonmoeder maar rennen *LoL*
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Geniet van je dochtertje en je kraamtijd! Liefs, misspuma
Hier ook gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Lara! Geniet van je kraamtijd en van elkaar. Knuffel!
joehoe meid daar ben je dan LARA! je bent een prachtmeisje! dat hebben die twee ouders van jegoed gedaan he! welkom hier en geniet met volle teugen
owja en jullie ook he ky en jop! Van harte gefeliciteerd met jullie lieve meid! super gedaan! geniet van je kraamtijd en ik houd je op de hoogte!
Hi Ky, Het is jou als enige gelukt om op deze mooie datum te bevallen. Er waren meerdere meiden die dit wilden, waaronder ik. Maar ik was een paar daagjes eerder. Nou, heel veel geluk met Lara. x Linda