joint in het sprookjesbos

Discussie in 'De lounge' gestart door Chilleke, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Niet helemaal mee eens. Nu staan ze natuurlijk buiten maar stel dat het binnen gerookt wordt kan je kind net zo stoned worden. Dus er is wel degelijk verschil.

En ik vind dat soort dingen ook niet kunnen. Toen ik nog rookte (gewoon roken dan he) deed ik dat echt NIET achter de kinderwagen. Da's meer een gevoel dan wat anders denk ik maar ik vind dat gewoon niet staan. Plus, zij heeft er niet voor gekozen om te roken dus deed ik het altijd zo verweg mogelijk.

Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat en hoe die dingen aanpakt.

2. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat erg zeg, nee vind het niet kunnen. Bah, dat arme kind krijgt slecht voorbeeld en de rest van de bezoekers zitten in de lucht...

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Blowen wordt gedoogd, maar het is nog steeds illegaal he? Je kunt bekeurd worden als je het op een openbare plek doet. Sprookjesbos lijkt me nogal openbaar, en trouwens je MAG er helemaal niet roken.

Blowen achter de kinderwagen, je zet je zelf dan wel als flink kansarm te koop...

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    en als het al medicinaal zou zijn....loop je niet zomaar vrolijk achter een wandelwagen een hele dag door de efteling ;) maar goed...dit was volgens mij echt een gevalletje voor het plezier!

5. Bri

Bri Niet meer actief

Wordt iedereen die zich opwindt over een blowende moeder ook zo pissig als ze iemand zien roken of een glas rosé zien drinken in bijzijn van een klein kind?

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    vind 1 glas wijn ook anders een dan een jointje...van 1 glas wijn word je niet dronken en kun je iig nog goed reageren...

7. Amethist

Amethist Niet meer actief

maar van 1 jointje word je ook niet gelijk knetterstoned hoor. Zeker niet als je het vaker doet. Dus wat dat betreft maakt het natuurlijk geen verschil eigenlijk....

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als kind een slokje rose krijgt wel ja, als mama blwt blowt kind toch ook mee? Alser iemand in mijn omgeving blowt dan probeer ik meestal uit de buurt te blijven, ik vind het mega-irritant.
    En in een pretpark voor kinderen hoort het gewoon niet.

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    heb nog nooit geblowt dus ik zou dat niet weten...

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    idd

11. Dana

Dana Niet meer actief

Ik vind blowen in een pretpark ook echt niet kunnen maar ik ben ook iemand die daar best extreem in is, roken en drinken heb ik ook een hekel aan namelijk. Maar nogmaals ik weet dat dat bij mij ligt, ik kan er gewoon niet tegen en zelfs boos om worden.

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Kwestie van je dag goed uitkiezen. Wij gaan altijd op een doordeweejse dag buiten vakanties. Dan zijn er eigenlinj alleen maar gezinnen en is het geweldig! Hier komt een abonnement volgend jaar.

13. Amethist

Ik wel ;), dus uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat je van 1 jointje niet raarder gaat doen dan van 1 wijntje.

14. Onje

Onje Niet meer actief

Dat ligt volledig aan de persoon ;)
    Ik ga van 1 joint gekker doen dan van 5 flessen wijn.

15. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Nou ik wel hoor, ik doe misschien niet gek maar voel me na een joint toch echt wel anders dan na 1 glaasje wijn (dat doet me namelijk niks).
    Maar blowen in een pretpark achter de kinderwagen vind ik echt not done. Kan je dan niet even wachten totdat je thuis bent en je kind lekker ligt te slapen als je dan toch zo nodig wil blowen? Ik vind een blowen op z'n tijd ook wel eens lekker, maar ik zou dit nooit in het bijzijn van mijn kind doen, en al helemaal niet in een pretpark achter de kinderwagen. Zou me doodschamen!

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

En ik van 1 glaasje dan van 5 joints :D

Vervelende met blowen is de lucht. Als je het puur rookt, is het niet schadelijk ( sterker nog, het kan hele goede dingen doen! ). Maar doordat er tabak in zit, is het schadelijk.
    En het riekt natuurlijk. Je ruikt het het minste in een vaporizer of iets in die richting, maar die neem je net 'even' mee. Of in vaste vorm zoals een plak cake, een koekje of een truffel.

17. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Wel vroegaahhhh ;) heb ik het eens geprobeerd nou ik sta volledig op mijn kop! Ik ben het dan ook niet met je eens hahaha!

Ik vind het dan ook niet kunnen in een pretpark. Net zoals ik niet wil dat mijn kids in de rook zitten en al helemaal niet in die lucht. Maar ja wat doe je eraan...

18. Amethist

Ok, goed, dan verschilt het per persoon. Maar ik ga er maar vanuit dat iedereen dat dus wel voor zichzelf kan beoordelen en dat je weet dat als je hartstikke stoned wordt van 1 jointje dat je die dan niet gaat roken als de situatie dat niet toelaat. Net als dat ik ervan uitga dat iemand die na 1 wijntje zo dronken als een aap is niet een wijntje gaat drinken op momenten dat je nog helder moet kunnen zijn....

Dat gezegd hebbende vind ik het ook not-done om achter de kinderwagen in een pretpark een joint te gaan roken. Maar goed, ik vind het ook not-done om achter de kinderwagen in een pretpark een glas wijn/blikje bier, of welke alcoholische versnapering dan ook te drinken.

Een joint of een alcoholische drank maakt dan wat mij betreft geen verschil.

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mij ook niet, alleen is alcohol maatschappelijk veel meer geaccepteerd.
    Wat natuurlijk als een l*l op een drumstel slaat.
    Mooi stukje:
    VOC | Verbond voor Opheffing van het Cannabisverbod

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Vind het niet de juiste plaats om een joint op te steken. En zoals eerder gezegd: roken achter de kinderwagen ziet er niet uit.

@Onje: inderdaad dag goed uitkiezen.Tijdens zo'n pinksterweekend is heel NL vrij en met dat mooie wil ook heel Nl op stap. En het kan erger: hebben ook wel eens gehad dat we 2 uur moesten wachten voor een atrractie. Aan baldadige jongeren kan de Efteling ook niet veel doen natuurlijk.

Deel Deze Pagina