Pffff, nou nou, wat een overdreven gedoe zeg . Van een wijntje of een jointje op zijn tijd is nog nooit iemand doodgegaan.
Ik heb idd nog nooit geblowt, maar heb genoeg het effect om me heen gezien bij anderen (zat op scouting en daar werd af en toe genoeg geblowt) maar zoals dirksmama zegt, ik hoef het niet gedaan te hebben om te weten wat de consequenties zijn.... drank doe je idd alleen en daar hoeven andere geen last van te hebben (als ik er vanuit ga dat je niet helemaal bezat) verder rook ik niet, nooit gedaan....maar is idd net zo slecht bij je kind....mijn man rookt wel, maar als hij rookt loop ik achter de kinderwagen en niet hij
dus jij vind dat alle mama's en papa's oppas moeten zoeken als ze 1 wijntje of 1 biertje willen drinken?
wat jij heb gezien zijn blowers die van geen stoppen weten, of incidenteel blowen een doorgewinterde blower kan jij er niet tussen uit halen..
waar je je eigen druk om kan maken ! laat ze lekker doen ze staan er zelf een voorschutting mee! zolang we het zelf niet doen is het toch ok
op hetgeen wat jij verteld...... want zo is een doorgewinterde blower niet... en wij zien ze dagelijks aangezien coffeeshop mijn man zijn job is
Ik ben wel benieuwd waar jij je info vandaan haalt. In de, bijna, 20 jaar dat ik blow (nee niet als ik zwanger ben) heb ik nog nooit iets anders van een wietplant gerookt dan de toppen. En extra thc er over heen strooien heb ik nog nooit van gehoord. Ik denk dat ze gewoon steeds beter worden in kweken. (denken dus, zou graag de feiten lezen als het anders is) Ook vind het raar als mensen zeggen dat langdurige blowers een steeds hogere dosis nodig hebben. Mijn ervaring is dat in ieder geval niet zo. Ik draai nog steeds dezelfde hoeveelheden als toen ik begon en het effect is ook nog steeds hetzelfde. En het enige effect is eigenlijk dat ik rustiger word en mijn hoofd minder druk is. (ik heb adhd) Ik zou niet opeens gaan spacen met roodkapje ofzo. Ik kan ook gewoon autorijden en andere dagelijkse bezigheden doen. Maar daar en tegen zou ik niet met 1 bier of een wijntje dat kunnen. Blijkbaar verschilt het effect dan toch per persoon.
Dat zei ik dus al eerder in het topic, mensen roepen maar al te graag fabels en dingen die niet kloppen, gebaseerd op hun mening terwijl ze zelf nog nooit een joint hebben gerookt.... En dat wordt er natuurlijk allemaal bijgetrokken ook al gaat het alleen om het roken in het sprookjesbos omdat ze denken dat het hun mening zo bekrachtigd maar eigenlijk zetten ze alleen hun vooroordeel en onwetenschap neer
Extra thc strooien is erg onwaarschijnlijk is niet goed voor je oogst. Wat wel gebeurt is klieven een manier van kweken waardoor de plant meer thc produceert. Wellicht bedoel je dat
echt onverantwoordelijk om te blowen terwijl je kids hebt... las dat hier namelijk dat diegene ook gewoon auto rijd erna? hoe gek ben je dan??? ik heb het vroeger toen ik 18 was ook behoorlijk gedaan een tijdje... en ik werd er zo sloom als een slak van... mijn concentratie vermogen lag op een minuut ofzo... vergat alles..... dus lijkt me niet echt te combineren met kids... maargoed ieder zn ding denk ik dan maar... wat betreft dat blowen in het sprookjesbos... tja aso maar wat doe je eraan? zou het niet echt tof vinden als ik erlangs moet met mn kids en zij die rommel inademen.... had er dan ook zeker wat van gezegd... dan maar een oude zeiktrol
Dat was ik, en ik word er dus niet sloom van. Jij reageert er dus anders op dan ik. En het is niet zo dat ik bewust een jointje ga roken en in de auto stap, maar zal het in geval van nood dus wel doen. Zo zijn er ook mensen die auto gaan rijden terwijl ze 1 a 2 wijntjes hebben gedronken. Kijk dat zou ik dus nooit doen. Daar wordt mijn reactievermogen dus wel anders van. En het is ook niet zo dat ik de hele dag onder invloed ben hoor. Over het algemeen alleen voor het slapen gaan. Heel af en toe eens overdag.
Alcohol is harddrugs. Daar kan je niet omheen,hoe krom het ook lijkt te zijn. En om het je nog sterker te vertellen; koffie is ook een drug.. Laat ze die rommel lekker ergens anders oproken.. En dan als het even kan zonder kindjes in de buurt.. Ik snap sowieso niet dat je blowt als je kinderen hebt (medische redenen uitgezonderd) je reactievermogen gaat er van achter u
Uhh, jawel hoor... Nee, dan is het nog niet oke, want ze zorgen ook voor overlast. Hoe zou jij het vinden als iemand midden op de dag, tussen de kindjes, in een speeltuintje een spuit in zijn arm zou zetten? Niet dat dat vergelijkbaar is, maar in die zeg je toch ook niet: Laat lekker doen, als je het zelf niet doet, is het oke?
Dat van de hele plant, heb ik van blowers van een generatie voor ons. Van de extra thc erover heb ik van een collega, ongeveer 10 jaar, in de tijd dat ik blowde en hij in een wietplantage werkte... Maar goed, misschien heeft hij me ook wel wat wijsgemaakt... Ja, dat komt dus omdat de wiet nu sterker is... Dat effect herken ik ook niet bij wiet
Dat ligt niet 'maar net' aan de kweker, dat is een algehele trend. Nederlanders zijn erg goed in het veredelen van planten. Zat er in de jaren zestig iets van 5% thc in, tegenwoordig zit er soms 20-25% in, met uitschieters naar 35%. Er wordt steeds meer bekend over wat voor schade cannabis kan aanrichten in de hersenen. En steeds meer jongeren komen er door in de problemen. Het is allang geen 'soft'drug meer. En nee, om dit soort dinge te weten hoefje nooit van je leven een joint te hebben opgestoken, gewoon de krant lezen is voldoende. En die kennis is ook voldoende voor mij om te weten dat ik me er nooit aan zal wagen, en om eerlijk te zijn, ik vind gebruikers gewoon losers.