Hoi meiden, Ik lees net dat Brinkmann de euro wil afschaffen voor ... de neuro . "zeg schat, heb jij nog wat neurootjes voor me? - Ja hoor, loop maar even mee naar de kliniek, daar heb ik er genoeg" En de partij introduceert zichzelf in .... Austerlitz. Brinkman: weg met euro, welkom aan de neuro - Laatste nieuws, weer en sport | MSN NL
OMG, hij heeft echt niet goed nagedacht.... een of andere man uit Azerbeidzjan heeft dit gedaan (gaat dit doen?) op het Eurovisie songfestival Rambo Amadeus - Euro Neuro - Live - 2012 Eurovision Song Contest Semi Final 1 - YouTube Lol, te grappig..... Nog even los wat ik van zijn standpunten vind, maar je denkt toch wel goed na voor je met titels, merknamen, enz. komt?
Dat van die neuro heeft hij niet zelf bedacht, daar wordt al máánden over gespeculeerd. (sterker nog: het gaat dan om de neuro en de zeuro, een voor de noordelijke en een voor de zuidelijke landen. Dat zullen geen officiële muntbenamingen worden, maar als werktitel zijn ze wel duidelijk.) Onder andere de christenunie heeft het al een tijdje over deze optie. En wat is er mis met Austerlitz als locatie? Of snap ik nou iets niet aan de openingspost?
Dat las ik later ook.... neuro, zeuro en zelfs pleuro. Goed, politieke onderwerpen mogen niet, dus ik zal mijn commentaar voor me houden. Wbt Austerlitz, het heeft een bijzondere militaire historie. De Franse tijd: de Pyramide van Austerlitz (1804) Ik vind het bijzonder dat hij een Frans monument (ex-legerkamp waar vooral plezier gemaakt werd) dat opgericht is als overwinningsmonument voor een veldslag in Tsjechie kiest. Ik vraag me af of hij daar bijbedoelingen bij heeft.