uhm, denk het ook niet eigenlijk............. maar ja zo wordt ik ook gek, had ook nooit moeten beginnen met testen, had gewoon moeten wachten tot mijn NOD.... maar ja.
Ik begon altijd rond dag 8 na mijn ei te testen. Puur om de dag door te komen... zo erg was het! Als ik niet testte dan bleef ik de hele dag me afvragen: zou ik al zwanger zijn... had ik maar getest met ochtendurine... had ik maar... Dus testte ik gewoon en als hij nega was dan zei ik gewoon: te vroeg getest! En als ik dan steeds dichter bij mijn nod kwam en ze bleven nega dan verloor ik per dag een beetje hoop. Als ik dan ongesteld werd kwam de klap minder hard aan...
dat is een hele goed, dit ga ik ook doen.. weet je wat het is, die klachten die ik heb, lijken ook zo verdacht op ongi pijn, maar toch iets anders, dat voel ik gewoon. Dus ik ga morgenochtend weer gewoon testen en wie weet, misschien is ie morgen of overmorgen of over over morgen wel posi en zo niet, dan niet, nieuwe ronde nieuwe kansen!
Misschien dat ik het verkeerd begrijp hoor, maar als je pas op 18 oktober gestopt bent met de pil, dan kun je nu niet zwanger zijn. Lijkt me in elk geval heel onwaarschijnlijk eerlijk gezegd. Dan zou je nu (ervan uitgaande dat je cyclus direct weer normaal is) net toch pas je eisprong hebben gehad.
Hai suus., dat is precies mijn probleem...mijn laatste menstruatie begon op 13 oktober, maar mijn laatste pil heb ik 18 oktober genomen...
Toen ik met de pil stopte duurde het 61 dagen voor ik weer ongesteld werd. Die ongesteld van jou op de 13e is volgens mij opgewekt door de pil, niet een gewone ongi dus. Ik zou nog maar even wachten met testen, zonde van je geld.. Succes!
oke misschien heb je wel gelijk ja, maar blijf toch zitten met die 2 posi testen van Matcare... wel licht streepje hoor, maar toch..streep = streep zeggen ze.
hey pioen, nee dat lukt me telkens niet, zie alleen een witte vlek, wat ik ook probeer. Maar ik heb foto's in de albums gezien met een soortgelijke streep dus ik weet het ook niet. Ik wacht nu gewoon even met testen voor een tijdje, is misschien beter. Het zullen wel indroogstreepjes geweest zijn, ze waren wel lichtroze.. Liefs
Als ik je verhaal zo lees is het erg verwarrend, ik zou inderdaad het maar even met rust proberen te laten en als je over die 10 dagen nog niet ongi bent een test doen. Anders is het zo'n gestress de hele tijd.. Succes!
Meiden..niet om jullie valse hoop te geven..mijn laatste pilongi was 6okt t/m 9okt..en ben nu zwanger! Heb dus nooit een normale ongi gehad..wel een eisprong direct al... Elk lichaam is anders..maar het is niet onmogelijk..kijk maar naar mij
Misschien toch te gevoelig en meet die test je gewone aanwezigheid van hcg.. Die 5 ul of hoe dat ook omschreven wordt..
yep tot 2 keer aan toe..zaterdag ga ik het weer doen..voor de vorm na mn officiele NOD dagen Kruidvat en CB Digitaal 2 dagen voor NOD
Kijk Olove geeft ons hoop zoals altijd! Thanx Olove, je bent een levend bewijs samen met je wondertje dat in je groeit, zal maar niet zeggen dat ik van ellende een peuk gerookt heb he vandaag. ...
Owwww...zonde..je was bijna 2 weken gestopt.. Nou lieverd kop op! ..doe net of je helemaal niet hebt gerookt..en gewoon weer verder gaan met stoppen! Tis voor een goed doel en voor jezelf natuurlijk! Alies05 pendelt ook..voor mij ook gedaan