Van de straat dinsdag 21.50 NED3

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Wie heeft vorige week aflevering 1 gezien?

Heftig zeg..
    1 gameverslaafde die in plasflessen plast omdat hij niet naar de wc wil onder het gamen , 2 drugsverslaafden, 1 meisje met een eetstoornis

1 van de begeleiders van het programma was 5 jaar geleden zelf ernstig verslaafd en zat in BNN afkicken

Vanavond afl. 2

2. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Heb het vorige week ook gezien ja. Erg interessant!

3. SeaShell

Komt nu zo op ned3 :)

4. Roze22

Roze22 Actief lid

23 nov 2012
    107
    0
    16
    NULL
    NULL
    Had het ook gezien vorig week.. heftig hoor!

5. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Is dit niet het programma van Keith Bakker? Maar dan met een andere presentator?

6. SeaShell

Ja idd hetzelfde programma

Het laatste seizoen met Keith was toen ook nog gefilmd alleen nooit uitgezonden wegens zijn arrestatie

7. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    wel interessant!

8. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Ik vond het heel interessant. Vooral die jongen die game verslaafd is. Om te zien hoeveel impact een scheiding op een kind heeft. Hij wou gewoon een knuffel van zijn vader.

9. noppi

noppi Actief lid

18 mrt 2013
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker heftig! Hebben jullie ook de voorloper gezien waar die mike aan meedeed? Afkicken heette dat... was ook al zo heftig.
    Die gameverslaafde vind ik heel zielig en heb zo te doen met die jongen die uit huis geplaatst werd omdat zijn moeder een burnout had...

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik vind het een erg interressant programma.
    Wij kwamen er 2 weken geleden per toeval op en ben toen blijven kijken.
    Enige die ik echt super irritant vind is Mariska, de manier hoe ze praat brrrrr.

11. SeaShell

Heftige aflevering vanavond.

En de Mariska, OMG ;)
    Krijg gewoon plaatsvervangende schaamte en weet zeker dat die Cas deel down haar helemaal vervloekt, mennn :$

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah jaaaa wat n kansloze doos zeg.

13. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

nou nou, je hebt het wel over een 17 jarige die waarschijnlijk in heel dr leven nog nooit het juiste voorbeeld heeft gehad.
    Moeders begint ook nogal snel te huilen viel me op.

Ik vind het nogal wat, op die leeftijd de durf hebben om zo op tv te verschijnen. Ze zal vast ook beseft hebben dat het niet helemaal gaat zoals het hoort te gaan. Ze doet niet zomaar mee aan dit programma. Ergens wil ze dan toch veranderen.

Ik hoop dat dit programma haar op de juiste weg zal helpen (en dat hoop ik voor alle deelnemers).

14. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    De meeste ouders wou ik een schop onder hun kont geven en zeggen geef je kind een knuffel en zeg dat je van hem/haar houd¡!!!!!!!!!!!

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Tja, ook al ben je 17 en heb je niet echt een goed voorbeeld gehad, kan je nog wel een beeetje normaal doen hoor.

Ik snap heus wel dat ze daarniet voor hun zweetvoeten aan mee doen;), maar ik erger me dood aan dat kind.
    Ik kan een stuk meer begrip opbrengen voor de anderen. Die wèl normaal kunnen doen, ondanks hun shit (om t maar even zo te noemen.)

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Zij kan dus niet 'normaal' doen, want dat heeft ze niet geleerd. Hoeveel kinderen van tussen de 2 en 3 leren regels. Leren dat ze niet alles mogen? Zij is daar zo enorm in blijven hangen. Ze krijgt altijd haar zin.
    Die Mariska, pff. Maar die moeder. Die vind ik echt zielig. Zij heeft dat product gemaakt door geen regels te scheppen en niet te geven wat dat meisje nodig heeft in haar leven. Dat vind ik erg triest.

Deel Deze Pagina