Ik kan echt niet tegen haar. Nooit iets gepresteerd in haar leven behalve zich omhoog slapen via bekende nederlanders. Altijd in het nieuws en als ik dan ga bedenken wat ze nu eigenlijk gepresteerd heeft, is het niets anders dan een keertje soapie zijn geweest en voor de rest een hele hoop flops. En haar streven om op een lollipop te gaan lijken, een stokje met een rond hoofd erop
Ze heeft echt een ingevallen gezicht. Vind haar er niet knapper op geworden zo. En dan te bedenken dat je op tv steviger lijkt dan in het echt.
Afschuwelijk zoveel als ze is afgevallen. Alle verhoudingen zijn weg en het is gewoon bijna anorexia, als dat het niet al is. En nee, het is geen jaloezie. Vind haar op de onderste foto's veel mooier eruit zien.
Er was net een herhaling van die aflevering, mijn man vond haar vroeger wel een lekker wijf en hij trok nou een heel vies gezicht toen hij haar zag, ziet er niet uit wat een spook! Kwam niet meer bij.
Wooow... Die is gewoon broodmager. Vind ik persoonlijk niet mooi. Wat ik van haar vind weet ik eigenlijk niet zo goed. Vind Wesley puur en eerlijk overkomen, heb bij haar altijd t idee dat ze geboren is in de showbizz en precies weet wat en hoe ze iets moet zeggen zonder enig soort van emotie te tonen...
Hier bij life 4 you (vorige week of 2 weken geleden?)over haar gewicht Cookies op de websites van RTL Nederland
Ze ziet er echt niet uit, veelste mager. Haast anorexia, vond haar vroeger er veel mooier uitzien, en toen was ze helemaal niet dik, prachtig figuur had ze.. In het intervieuw geeft ze aan dat ze nog steeds rondingen heeft.. Waar dan??? En ik vind haar ook nep overkomen, alles behalve oprecht. Ze lacht, maar enkel met haar mond want haar ogen stralen niet.
Ik vind dat alle verhoudingen nu weg zijn. Ze ziet er gewoon zo eng uit. Zo dun en dan zo'n grote mond.
Veel te mager, vind het echt niet mooi. Waarom nou toch? En verder vind ik haar ook een beetje nep over komen. Ik kan er niks aan doen maar toen ze nog met Jan Smit samen was, was het ook altijd geweldig tussen die twee en waren ze altijd full in love. En uiteindelijk hoor je dan (net als bij Sylvie) dat het al langer niet goed zat. Niet dat ik denk dat het niet goed zit tussen ze, maar sommige mensen doen zo hard hun best te laten zien hoe verliefd en gelukkig te zijn.
Ik vind ze idd ook wel heeel erg dun, niet mijn ding. Als het je bouw is, prima, maar om je expres zo uit te hongeren.... 'k Moest trouwens wel lachen om die paardelamp...
Ze geilt op materieel. Mannen met veel geld en roem! Hebbe hebbe hebbe. Ze komt op mij over als een hele domme gans. Ze praat zonder emotie over gevoelige onderwerpen. Dat ze nu zoveel afgevallen is zegt volgens mij heel veel over haar geestelijke toestand. Als of niemand haar voor de lens zou willen met een paar ienimienie rondingen. Al about the money.
Doet me denken aan die biafra kindjes in Afrika. Krijg echt medelijden met haar. Hoop dat ze in de toekomst wel een kindje kan krijgen zoals ze zo graag wilt. Maar zal me niets verbazen als ze uberhaupt niet ongesteld word. Ze heeft nog rondingen waar ze trots op is... Ja die uitpuilende ogen. Get a burger girl!
Ik weet nog dat ze haar lingerie lijn presenteerde en dit zei back in the days.. Yolanthe is blij met haar lichaam. "Ik heb rondingen. Borsten, heupen en billen en daar ben ik blij mee", zegt Yolanthe in Flair. "Op mijn zeventiende dacht ik: waarom ben ik niet net zo slank en rank als mijn vriendinnen? Maar inmiddels ben ik heel blij met mijn lichaam."
Ik vind haar leuk! Vind ook super dat die stichting stop kindermisbruik het zo goed doet. Echt iets om trots op te zijn